21-03-2017
17:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-03-2017
17:52
jestem w Belgii,przy probie dzwonienia na polski nr slysze komunikat ze brak autoryzacji na polaczenie.Smsy wychodza i przychodza bez problemu. Srodki na koncie sa, wczesniej nie mialam tego problemu. Jakies pomysly?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-03-2017
18:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-03-2017
18:07
Piotrekk85 napisał(-a):
Wybierz połączenie poprzez kod *123*00 prefiks numer # i zielona słuchawka np. *123*0048510100100# . Po chwili oddzwoni numer i zestawi połączenie z numerem docelowym.
Innym rozwiązaniem jest zmiana ręczna operatora roamingowego na takiego co obsługuje proste wybieranie.
Potwierdzam co powyżej. W Belgii powinno to działać u wszystkich operatorów. Jeśli nie, spróbuj zmienić ręcznie operatora na innego, a jeśli nie pomoże, użyj kodu wskazanego przez naszego herosa 🙂
2 ODPOW. 2
21-03-2017
17:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-03-2017
17:54
Roaming nie działa
Wybierz połączenie poprzez kod *123*00 prefiks numer # i zielona słuchawka np. *123*0048510100100# . Po chwili oddzwoni numer i zestawi połączenie z numerem docelowym.
Innym rozwiązaniem jest zmiana ręczna operatora roamingowego na takiego co obsługuje proste wybieranie.
Innym rozwiązaniem jest zmiana ręczna operatora roamingowego na takiego co obsługuje proste wybieranie.
21-03-2017
18:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-03-2017
18:07
Piotrekk85 napisał(-a):
Wybierz połączenie poprzez kod *123*00 prefiks numer # i zielona słuchawka np. *123*0048510100100# . Po chwili oddzwoni numer i zestawi połączenie z numerem docelowym.
Innym rozwiązaniem jest zmiana ręczna operatora roamingowego na takiego co obsługuje proste wybieranie.
Potwierdzam co powyżej. W Belgii powinno to działać u wszystkich operatorów. Jeśli nie, spróbuj zmienić ręcznie operatora na innego, a jeśli nie pomoże, użyj kodu wskazanego przez naszego herosa 🙂