- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
13-04-2019
13:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-04-2019
16:06
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-04-2019
16:06
Pytanie
@Gopnik, czy udało się wyłączyć usługę? Tak jak napisane wyżej, możesz przez Mój Orange wyłączyć usługę i włączyć blokadę na usługi elektroniczne. Jeżeli udało się sprawę rozwiązać i któraś z odpowiedzi pomogła, to możesz śmiało zaznaczyć ją jako rozwiązanie 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »