- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
Czat to samo - konsultant nie ma takiej możliwości.
cytując dokładnie "to jest wina klienta i nie mam możliwości cofnąć"
Już 3 konsultantów infolinii i 3 czatu - nie mogą - wszystko zgodnie z regulaminem - moja wina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
@lluukk Współczuję. Lepiej zawalać konsultantów niepotrzebnymi reklamacjami niż wprowadzić dodatkowe zabezpieczenie https://nasz.orange.pl/t5/AMA-aplikacja-Mój-Orange-4/Bardzo-łatwo-zamówić-lub-anulować-usługę/m-p/39...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
Jasne, że w przypadku wyłączania usługi powiązanego z utratą uzbieranych korzyści powinno być kolejne okienko "czy potwierdzasz" bo nawet przesuwając na ekranie smartfona można niechcący to "kliknąć" i po sprawie. Wygląda jakby Orange liczył na takie pomyłki.
Gdyby mi wyskoczyło to bym nie potwierdził.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
To głosujcie, może potomni unikną tego błędu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
@lluukk jak jeden konsultant nie pomoże, to dzwoń kolejny raz, trafisz odpowiedniego, który pomoże. Do skutku. Najlepiej jak najszybciej załatwić, bo im dłużej zwlekasz, tym może być trudniej odzyskać utracony pakiet. Powołaj się na jednorazową możliwość odzyskania w przypadku pomyłki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
No już 6 konsultantów - czat, infolinia - wszyscy mówią/piszą to samo
"wina klienta" "zgodne z regulaminem" "nie mam technicznie możliwości"
że moja wina Ok, że zgodnie z regulaminem OK, ale co mam powiedzieć komuś kto mówi, że on technicznie nie ma takiej możliwości?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
@lluukk spróbuj do konsultanta technicznego. MAX czasami zadaje takie pytanie i przekierowuje, jeśli zaakceptujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
dzwonię z numeru na kartę, którego dotyczy problem a i tak mnie łączy z np. działem obsługującym internet domowy 😉 więc...
No nic jeszcze podzwonię, ale chyba ogólnie mam pecha.
Łączy mnie np. po 10 minutach muzyczki z tym samym konsultantem, z którym już rozmawiałem więc wiem, że z nim nie załatwię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
@Samotnicknapisał(-a)@lluukk Współczuję. Lepiej zawalać konsultantów niepotrzebnymi reklamacjami niż wprowadzić dodatkowe zabezpieczenie https://nasz.orange.pl/t5/AMA-aplikacja-Mój-Orange-4/Bardzo-łatwo-zamówić-lub-anulować-usługę/m-p/39...
Nawet zgodziłbym się z tą odpowiedzią z AMA jakby nie było zupełnie skrajnych decyzji obok siebie i niechcący można dezaktywować zamiast zwrotu środków lub zakupu..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypadkowo wyłączyłem cykliczny no limit
@lluukknapisał(-a)
Łączy mnie np. po 10 minutach muzyczki z tym samym konsultantem, z którym już rozmawiałem więc wiem, że z nim nie załatwię.
Oszukaj system i zadzwoń z innego numeru.