Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przeniesienie numeru.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 0

Przeniesienie numeru.

Witam, przeniosłam numer do orange. Numer jest juz aktywny i jak się dowiedziałam na infolini wszystko powinno być w porządku, jednak nikt z innej sieci nie może się do mnie dodzwonić w słuchawce słyszą ze numer jest nieaktywny/ nieistnieje, nie dochodzą mi także smsy z kodem autoryzacyjnym z banku . Ja moge wykonywać wszystkie połączenia. W czym jest problem? obsługa klienta nie potrafi mi tego wyjaśnić zgłaszają problem techniczy jak na razie bez rezultatu.....

9 ODPOW. 9

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Przeniesienie numeru.

Z jakiej sieci przenosiłeś numer? To może był play?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 0

Przeniesienie numeru.

PLUS


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Przeniesienie numeru.

A jak dzwonisz do kogoś to wyświetla się Twój numer komuś czy tzw. numer tymczasowy?

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 0

Przeniesienie numeru.

Wyświetla się mój numer telefonu/kontakt normalnie 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Przeniesienie numeru.

To trzeba skontaktować się z BOK przez czat lub infolinię i tam nalegać na przyjęcie zgłoszenia technicznego. Warto przygotować sobie 2-3 przykłady takich sytuacji by podać doradcy (numer jaki dzwonił, data, godzina, komunikat).

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 0

Przeniesienie numeru.

Tak właśnie postąpiłam, dziękuje za pomoc. Liczę na szybkie rezultaty


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 0

Przeniesienie numeru.

To są jakieś żarty odsyłają mnie od operatora do operatora wszędzie mówiąc ze problem nie leży po ich stronie. W takim razie gdzie? Czy skontaktuje się w koncu z jakąś kompetentną osobą?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Przeniesienie numeru.

Nawet jeśli problem jest po stronie PLUSa, to zgłoszenie rejestrujesz u obecnego operatora. On zgłasza problemy przez specjalną platformę. Na BOK nalegaj na kolejne zgłoszenie techniczne - ale poproś by było skierowane do działu MNP a nie do standardowych problemów technicznych.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 0

Przeniesienie numeru.

Dziękuje, walcze dalej