Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z siecią


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Problem z siecią

Otóż znajduje się w Anglii. Wczoraj przypadkowo wyłączyłem usługę roaming za pomocą Mój Orange. Jednak do teraz usługa jest w stanie trwa realizacja przez co nie mogę połączyć się z siecią i prawdopodobnie przez to usługa nie może się do końca wyłączyć a ja nie mogę jej ponownie włączyć. Jak mam sobie poradzić z tym fantem?
2 ODPOW. 2

Poziom 31, Ekspert
  • 2290
  • 2472
  • 89

Problem z siecią

Pozostaje kontakt z BOK, usługa sie zawiesiła.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z siecią

@Hiuuku,

może spróbuj poprzez aplikację Mój Orange(masz pobraną?) najpierw skonfigurować swój telefon. MO>Więcej>Aplikacje i narzędzia>Konfiguracja telefonu.

Kolejny krok-MO>Obsługa>Sprawdź status zgłoszeń.

W ostateczności czat lub BOK.