- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam abonament w Orange. Niedawno zarejestrowałem numer na kartę i nie było żadnych problemów. Dziś przy próbie rejestracji po odesłaniu zgody nic się nie dzieje. Postanowiłem spróbować z kolejnym numerem wsadziłem starter, wybrałem numer i wyświetliło informację, że moja taryfa to Orange Yes jednak przy próbie rejestracji odsyła mi komunikat, że numer jest w NJU i nie mogę go zarejestrować.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proponuję powtórzyć proces od nowa.Jeśli to nie pomoże do zadzwoń do Biuro Obsługi Klienta (510-100-100) i wykonają rejestrację zdalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Proponuję powtórzyć proces od nowa.Jeśli to nie pomoże do zadzwoń do Biuro Obsługi Klienta (510-100-100) i wykonają rejestrację zdalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z rejestracją numeru
jeśli porada, jaką uzyskałeś, była pomocna, to - śmiało! - zachęcam do jej oznaczenia. Szczegóły poniżej :):
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.