11-08-2017
14:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-08-2017
14:48
Witam.
Nie dostałem wiadomości z informacją o skończeniu sie danych z pakietu, przez to zostały naliczone opłaty i straciłem ok. 30 zł.
Czy mogę coś z tym zrobić?
Nie dostałem wiadomości z informacją o skończeniu sie danych z pakietu, przez to zostały naliczone opłaty i straciłem ok. 30 zł.
Czy mogę coś z tym zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
11-08-2017
14:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-08-2017
14:56
Możesz złożyć reklamację np. przez mój Orange. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
Nie wszystkie pakiety mają w regulaminie informowanie smsem o wykorzystaniu.
Nie wszystkie pakiety mają w regulaminie informowanie smsem o wykorzystaniu.
1 ODPOWIEDŹ 1
11-08-2017
14:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-08-2017
14:56
Możesz złożyć reklamację np. przez mój Orange. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.
Nie wszystkie pakiety mają w regulaminie informowanie smsem o wykorzystaniu.
Nie wszystkie pakiety mają w regulaminie informowanie smsem o wykorzystaniu.