- « Poprzedni
- Następny »
09-12-2022
17:08
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-12-2022
17:08
Po przejściu na eSIM wyświetla się inny numer. Co z tym zrobić?
@Anonim proszę przeczytaj priv i postaraj się to tu wkleić, bo mi się nie udaje, a to dużo wyjaśni.
09-12-2022
17:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-12-2022
17:45
Po przejściu na eSIM wyświetla się inny numer. Co z tym zrobić?
Wkleiłem @Anonim moja wczorajszą korespondencję z Biurem Prasowym Orange i dzisiejsze odpowiedzi. Jeżeli będzie miała czas może wklei to tutaj. Mnie się nie udało.
I trochę teraz żałuje, że wydam prawie 7,2 K za telefon, który mnie nie zadowala, ale 14 dni na zwrot już minęło. Niestety.
____
* Wpis poddany edycji - moderator Bartłomiej
- « Poprzedni
- Następny »