- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PROBLEM Z INTERNETEM MOBILNYM
Witam, czy macie problemy od kilku dni? , ostatnio wydałem pieniądze na usługi które mimo dobrej pogody i zasięgu nie działają. Zgłaszam reklamację bo nie może tak być że jest niedziela a nie ma kontaktu z wsparciem tej sieci. Porażka jak tak dalej będzie to zmieniam sieć i nie polecę jej nikomu, w załączeniu screen ze speedtest pomimo nadajnika w pobliżu, dobrej pogody oraz sprawnego sprzętu, bo sprawdzany internet z konkurencyjnych sieci. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PROBLEM Z INTERNETEM MOBILNYM
@84RT3K nie koniecznie takie osiągi mogą wynikać z powodu operatora.
Coś jednak dzieje się z siecią mobilną.
Jeden z ostatnich tematów:
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Awaria-Internetu-mobilnego/m-p/217236
Wczoraj jeździłem do stolicy, odległość około 130 km i zauważyłem bardzo częste zrywanie połączenia, gdzie przed pandemią takiego problemu nie było. Wiem, że to mobilny dostęp i przemieszczanie się, ale pamiętam, że było zdecydowanie lepiej.
Zastanawiam się, czy to nie jest spowodowane usunięciem 5G na 2100 MHz, co może powodować taką dziwną sytuację. Ale przecież jeszcze nie jest wszędzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PROBLEM Z INTERNETEM MOBILNYM
Najprawdopodobniej wynika to z ogólnej awarii 4G... przełącz na 3G. Powinno pomóc...
U mnie od wczoraj, od godzin wieczornych internet rozłącza co kilka sekund...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PROBLEM Z INTERNETEM MOBILNYM
Z moich informacji, wynika, że sytuacja już jest opanowana. Internet działa prawidłowo... bynajmniej u mnie 😎