- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
Faktycznie, trzeci konsultant przyjął reklamację i mam czekać na decyzję działu reklamacji 7-30 dni który podobno może przywrócić GB. Zobaczymy jak się to skończy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
@pavlac wszystko zależy na jakiego konsultanta uda się trafić. Nie wszyscy mają jednakowe uprawnienia. Daj znać jaka będzie odpowiedź i czy reklamacja zostanie uznana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
@pavlacnapisał(-a)
Chyba nie mam co reklamować, jak na czacie już mi odpisali, że mam sobie od nowa zbierać pakiet internetu.
To zadzwoń do BOK Orange i powiedz że omyłkowo wyłączyłeś NL, jeden raz idą na rękę, tam łatwo o pomyłkę i kumulacja GB przepadną, tak to przedstaw, połączenie jest darmowe, Maxiwi powiedz że masz problem z usługą i niech połączy z konsultantem 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
Nie wierzyłem, że się uda, ale reklamację rozpatrzono pozytywnie.
Odpowiedź doradcy klienta: "W ramach jednorazowego wyjątku uznałem reklamacje, zleciłem dodanie 5031 GB usługi + 153,33 GB w UE. Zmiana widoczna będzie do 24 godzin." Dziękuję wszystkim za zachęcanie do drążenia tematu bo chciałem odpuścić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
@j131 nie zawsze.
Dawniej w wielu miejscach w MO przy aktywacji usługi (np. za darmo w Orange, stare RWK, numer bez limitu) lub dezaktywacji usługi wyskakiwao okienko z komunikatem informacyjno-ostrzegającym i guzikiem ostatecznie potwierdzającym.
Osobiście zdarzyło mi się nacisnąć przez pomyłkę guzik [cofnięcia usługi i zwrotu środków] zamiast przedłużenia w aktywnej NL.w aplikacji MO.
To było dawno, jak wykorzystywałem niuans dawania paczki 400Gb i 450GB jednocześnie przy każdym przedłużeniu NL cyklicznym za 35 zł. Robiłem kilka przedłużeń kolejno i jakoś tak wyszło.
Nie reklamowałem ale przez około pół roku guzik [cofnięcia usługi i zwrotu środków] nie pojawiał się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
@pavlac świetnie, że się udało. Teraz tylko trzeba pilnować i drugi raz nie popełnić tego błędu, a w razie wątpliwości pytać na NO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
@pavlac Super, że się udało odzyskać.
Ale tak przy okazji pytanie w jakim celu kolekcjonujesz te GB? Bijesz jakiś rekord?
Bo wychodzi na to, że niezbyt ci się przydają...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
Kiedyś uzbierałem wykorzystując różne kody dzięki którym wpadały darmowe lub w promocyjnych cenach pakiety internetu. Teraz właściwie tylko z tego korzystam i zużywam około 300-400GB miesięcznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nolimit wyłączony - przepadło 5000GB
No to dwa razy więcej niż ja zużywam.