- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
Jestem nowym użytkownikiem Orange na kartę i od samego początku napotkałem szereg problemów, które znacznie obniżyły moją satysfakcję z usług tego operatora!
Po przeniesieniu numerów, musieliśmy niemalże wyprosić przysługujące nam bonusy – zarówno za samo przeniesienie numeru, jak i za doładowania konta. Niestety, przez wiele dni żadne z dwóch numerów nie otrzymały bonusów w postaci 1000GB, które miały zostać przyznane w ramach promocji. Dodatkowo, brak było również bonusów za doładowanie konta na Mój Orange.
Najgorszy moment nadszedł, gdy próbowałem i nadal próbuje zalogować się do aplikacji „Mój Orange”. Okazało się, że numer tymczasowy, który został mi przydzielony, nie został usunięty z mojego konta, mimo że został już wyłączony, to nie mogłem otrzymać SMS-a do autoryzacji, bo przychodziły pod ten wyłaczony numer. Próba rozwiązania problemu przez konsultanta zakończyła się fiaskiem – osoba po drugiej stronie z niezrozumiałym akcentem twierdziła, że nie ma możliwości rozwiązania tej kwestii!
Powrót do czatu, bo może jakimś cudem trafimy na innego, ogarniętego konsultanta, i tak się stało, ale tylko częściowo. SMS-y dochodzą już na przeniesiony numer, jednak po zalogowaniu się do "Mój Orange", wciąż widoczny jest wyłączony, tymczasowy numer, i brak podglądu moich usług.
Dodam jeszcze, że tymczasowy numer, który otrzymałem, krążył z ręki do ręki, i był używany w różnych serwisach internetowych z możliwością zalogowania się na cudze konto! Ubaw po pachy.
Pomimo wielokrotnych prób kontaktu z obsługą klienta przez czat, problemy nie zostały rozwiązane, albo tylko częściowo. Kiedy zdecydowaliśmy się na rozmowę telefoniczną pod numerem *100, to konsultantka twierdziła, że nic nie może itp... a przecież ma dostęp do mojego konta i możliwość dokonania w nim zmian! W ten sposób zostaliśmy „przekierowani” z jednego punktu kontaktowego na drugi, co tylko pogłębiło frustrację.
Pamiętaj i ucz się na błędach innych – nie przenoś swoich głównych, ważnych numerów do Orange na kartę, bo staniesz się stałym bywalcem czatów i infolinii.
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
Proponuję złożyć reklamację (nie padło to słowo w Twoim wpisie) ze szczegółowym opisem.
Zauważ że w Orange jest kilkanaście milionów klientów i Twój przypadek jest jednostkowy, szkoda że się wydarzył.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie przenoś swojego głównego numeru telefonu do Orange!
Reklamacja wisi już od ponad tygodnia i czeka na rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
@_Zawiedziony_napisał(-a)
Reklamacja wisi już od ponad tygodnia i czeka na rozwiązanie!
Temat jest dość złożony i pojawia się tu kilka spraw do weryfikacji i rozwiązania.
Rozwiązano: Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji? Do 30 dni - czy na pewno? - Nasz Orange - 211690
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
Bardzo fajna przygodna z Orange - na dzień dobry od reklamacji do reklamacji!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie przenoś swojego głównego numeru telefonu do Orange!
@_Zawiedziony_napisał(-a)
Dodam jeszcze, że tymczasowy numer, który otrzymałem, krążył z ręki do ręki, i był używany w różnych serwisach internetowych z możliwością zalogowania się na cudze konto! Ubaw po pachy.
Proponuję pomysł racjonalizatorski
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
@_Zawiedziony_napisał(-a)
Bardzo fajna przygodna z Orange - na dzień dobry od reklamacji do reklamacji!
No niestety, coś nie zagrało tak jak powinno zagrać. Pozostaje poczekać na odpowiedź. Jak możesz to daj znać jak zakończyła się sprawa.
I pozostaje mieć nadzieję że dalej już będzie tylko przyjemnie. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
Użytkownicy forum są często bardziej pomocni niż sam operator. Państwo powinni mieć pełny dostęp do naszych usług, aby uzyskać szybszą i skuteczniejszą pomoc 😉 Często społeczność forum ma doświadczenie, które pozwala rozwiązać problemy w sposób bardziej przystępny i dostępny.
Na ten moment jestem na NIE! Wiem, że odejdę od nich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
Oczywiście zrobisz co uważasz ale zawsze możesz zebrać więcej argumentów co zrobić, żeby nie podejmować decyzji pod wpływem chwili. Czasami coś nie zagra na poziomie ludzkim a czasami na poziomie komputera, a czasami tu i tu. U każdego z operatorów są jakieś faile, nawet u takich którzy są lokalni z kilu tysiącami klientów. Z pozytywów to dostarczyłeś informacji o słabym punkcie procesu jeśli coś poszło nie tak i odpowiedni ludzie zakładam że się tym zajmą po stronie Orange. Najczęściej takie problemy powodują jakieś brzegowe przypadki/zbieg różnych nieprzewidzianych wcześniej zbiegów okoliczności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problemy z numerem tymczasowym i otrzymaniem bonus po przeniesieniu numeru do Orange
Słuchajcie, po jakim czasie ten pechowy i przeklęty numer tymczasowy powinien zniknąć z mojego głównego konta abonenckiego, żebym mógł zobaczyć swój przeniesiony numer i zarządzać nim w aplikacji "Mój Orange"? Po 24 godzinach czy dłużej?
Drugi przeniesiony numer został automatycznie i od ręki przypisany do głównego konta.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »