Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Logowanie/rejestracja/SMS


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Logowanie/rejestracja/SMS

@Dudek8899 to jest jakaś poważniejsza sprawa. Do tej pory nie było problemu z identyfikacją klienta po numerze PESEL.

Jeszcze się dopytam, czy numery masz rejestrowane na osobę prywatną, czy na firmę? Jeśli na firmę, to identyfikacja odbywa się po numerze NIP, ale nie powinno być problemu z rejestracją.

Ja miałem problem z ilością numerów k to był problem z dostępem do konta Mój Orange. Z Twojego opisu wygląda, jak byś nie był zidentyfikowany po numerze PESEL. Tą sprawę muszą już poruszyć technicy. Mam tylko nadzieję, że Twoja sprawa szybciej będzie rozwiązana niż moja.

Daj znać, jak się potoczy sytuacja u Ciebie.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

@ketrasaArtur 

 na osobę prywatną ale ilość numerów na moje dane nie przekroczyła nawet dziesięciu, mam stare plakietki po kartach SIM.. ale te numery już dawno straciły ważność to pierwsze po drugie nie było one dodawane do konta mój Orang

Posiadam swoich ( prywatnych ) trzy numery 

51061****, 51061****, i wczorajszy nowy. Jeszcze przed nowym Orange mogłem się zalogować poprzez przeglądarkę ale później już błąd 403. Na wszystkie trzy nie mogę się zalogować. 

A tak na marginesie JAK MOŻNA NIE BYĆ ZIDENTYFIKOWANY PO NUMERZE PESEL gdy wczoraj w salonie był rejestrowany nowy numer. 

No sprawy z logowaniem ciągną się od lutego i za każdym razem słyszę " wysyłam sprawę do techników, za 48h damy Panu znać " po kilku tygodniach dzwonię  i mówię, że sprawa była zgłaszana poprzez czat oraz infolinię, padają magiczne słowa " 48h sprawa do techników "

Nie rozumiem tego czarna magia 

 

 

@ketrasaArtur  

Ps. BotMax też nie mógł mnie wyszukać po numerze PESEL oraz po numerze PUK

 

 

 

 

_________________

*Połączenie treści z dwóch postów w jeden - moderator Wojciech.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Logowanie/rejestracja/SMS

@Dudek8899 kiedyś były problemy z przeniesieniem do nowego konta Mój Orange, ale od roku nikt nie zgłaszał na NO żadnych problemów. Może u Ciebie wystąpił problem z migracją i coś w bazach źle się pozapisywało. Przy następnej rozmowie/zgłoszeniu u konsultanta, trzeba wspomnieć, że jesteś już starym klientem. Niech sprawdzą dokładnie co mają s bazach podpisywane, aby można było skorzystać z konta Mój Orange. Masz specyficzny przypadek i podejrzewam, że trochę potrwa, zanim naprawą problem. Monitoruj cały czas postępy.