Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Logowanie/rejestracja/SMS


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

Witam. 

Od kilku miesięcy nie mogę zalogować się do aplikacji mój Orange czy też przez stronę internetową Orange. P l

 

W aplikacji wyskakuje komunikat " UPS coś poszło nie tak "

Na stronie internetowej błąd 403" nie masz uprawnień do tej strony ".

Od lutego problem był zgłaszany nic nie zrobili.

Od dziś również nie mogę wysłać SMS pod żaden numer czy to zaczynajcy się +48 czy też nie. Wszystkie aktualizacje są, również przekładałem kartę do innego telefonu też nic nie dało, wciąż też sam komunikat " nie można wysłać wiadomości, numer telefonu ma nieprawidłowy format ".

Z tego wszystkiego dziś kupiłem nową kartę SIM, lecz nie mogę zarejestrować numeru, w aplikacji mój Orange " UPS coś poszło nie tak " a na stronie " nie masz uprawnień ", gdy wpisuje numer " Wprowadzony numer nie jest uprawniony do rejestracji konta w nowym Mój Orange. Wprowadź inny numer. "

Dostaje wszystkie kody do logowania.

LOGOWANIE --- Próby na przeglądarkach  -chrome -opera

LOGOWANIE ---Próby na telefonach - nokia 3.4 - nokia 2.2 ( rotted )       - Samsung S21

SMS --- tyczy się tylko starego numeru ( wciąż aktywny,konto doładowywane co tydzień.          wszystkie aktualizacje na bieżąco, próba na aplikacjach takich jak "wiadomości google" i inne z sklepu Google Play. Próba na telefonach Nokia 3.4 nokia 2.1 ( rooted ) Samsung s21

 

Który teraz specjalista ??? I wie o co może chodzić

 

 

12 ODPOW. 12

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Logowanie/rejestracja/SMS

@Dudek889 proponuję zadzwonić na infolinię i usunąć konto. Następnie najlepiej następnego dnia ponownie założyć konto na adres e-mail. 

Coś się skopało w systemie i dla tego występują problemy. Usunięcie konta i ponowne zarejestrowanie na adres e-mail powinno rozwiązać sprawę.

Zakładam, że na swoim koncie nie masz więcej jak 16 numerów telefonów. Powyżej będą występowały problemy i zalecam z mało używanych numerów zrezygnować.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

@ketrasaArtur 

Do starego numeru nie był potrzebny adres mailowy nawet gdy weszła nowa aplikacja gdzie już zaczęły być problemy typu UPS coś poszło nie tak, przez kilka tygodni mogłem się zalogować przez stronę www choć czasem wyrzucało błąd 403 lecz po usunięciu ciasteczka raz na jakiś czas mogłem zalogować

Podając czy to numer telefonu czy login .

Jeśli chodzi o nowy numer, to nic nie mogę zrobić wpisuje numer by zarejestrować, przychodzi kod SMS wpisuje i wyskakuje błąd 403 czy też ten numer nie ma uprawnień coś takiego 

 

@ketrasaArtur  nie powiem, że mam tylko dwa. Ale tamtych nie rejestrowałem do mój Orange, były to numery dla pracowników.. 

 

 

_______________

*Połączenie treści z dwóch postów w jeden - moderator Wojciech.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Logowanie/rejestracja/SMS

@Dudek889 logowanie na konto Mój Orange numerem telefonu pokazuje tylko okrojoną wersję dostępu do konta. Proponuję założyć konto na numer e-mail. Będzie widoczna cała lista usług zarejestrowanych na Ciebie.

Co do błędu 403, to ostatnio występują trudności, ale głównie dotyczyły logowania na forum NO. Nie było zgłaszanych problemów z logowaniem na konto MO.

 

@Dudek889napisał(-a)

@ketrasaArtur  nie powiem, że mam tylko dwa. Ale tamtych nie rejestrowałem do mój Orange, były to numery dla pracowników.. 

Od wejścia nowego konta Mój Orange wszystkie numery są identyfikowane po numerze PESEL właściciela. Przy zarejestrowaniu konta na adres e-mail z automatu wskoczą wszystkie numery, jakie są przypisane na Twój numer PESEL. Jeżeli jest ich ponad 16-cie będą problemy. Ja miałem 30 i obecnie zszedłem do 12, bo już przy 15-tu konto mi się wieszało.

Najlepiej zostawić na swoim koncie max 15 numerów, resztę przenieść do innej sieci lub przepisać na inną osobę, ale przy przepisaniu też nie przekraczać 16 numerów.

 

 

_______________

*Połączenie treści z dwóch postów w jeden - moderator Wojciech.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

@ketrasaArtur próbowałem tak zrobić założyłem maila zalogowałem się, gdy podczas wpisywania numeru by połączyć konta wyskakuje "Wprowadzony numer nie jest uprawniony do rejestracji konta w nowym Mój Orange. Wprowadź inny numer. "


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Logowanie/rejestracja/SMS

@Dudek889 podejrzewam, że będzie w tym celu potrzebna pomoc konsultanta. Podczas rozmowy, można się dopytać ile numerów jest zarejestrowanych na Twoje dane oraz pomoże założyć konto na Twój adres e-mail. Wyśle odpowiedniego linka, jeśli nie możesz się zarejestrować przez stronę www:

https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja

 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

@ketrasaArtur 

Jeśli chodzi o konto i ilość numerów na nim to jest max 2.

Dzwoniłem na infolinię wszystko podaje " tak zgadza się widzimy problem zgłaszamy sprawę do informatyków" dzwonie po kilku tygodniach  no tak mamy problem. Dobra mówię może się nie da rady wczoraj kupiłem nowy nr ja do rejestracji numery na stronie a tu ten numer nie ma uprawnień by się zarejestrować

 

@ketrasaArtur  + dochodzi problem z wysłaniem SMS

 

 

 

_________________

*Połączenie treści z dwóch postów w jeden - moderator Wojciech.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18408
  • 52636
  • 710

Logowanie/rejestracja/SMS

@Dudek889 tylko jak wspomniałem, na nowym koncie Mój Orange nie rejestruje się już numerów telefonów, tylko zakładasz konto na adres e-mail. Usługi które masz na siebie w Orange są identyfikowane po Twoim numerze PESEL i zalogowaniu na adres e-mail są z automatu wyświetlane na jednym koncie.

Co do SMS-ów podejrzewam, że może być ograniczenie ilości wysyłanych podczas logowania numerem telefonu. Pewnie zostało zablokowane i potrzeba kilku godzin, jak nie doby, aby można było ponownie się zalogować. Raczej stawiam, że blokada SMS-ów została włączona, aby przy wielokrotnej próbie ktoś niepowołany nie dostał się do Twoich danych.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 6
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

@ketrasaArtur  jeśli chodzi o logowanie starego numeru, będę dzwonił raz jeszcze na infolinię i pytał 

Jesli chodzi o nowy numer gdy wchodzę w zaloguj się i niżej klikam zarejestruj numer i wyskakuje mi, ze ten numer nie mam uprawnienia do założenia konta mój Orange. 

Co do SMS, chodzi o wysyłanie SMS do znajomych, nie jestem osobą pisząca SMS ale czasem jestem zmuszony i wczoraj zauważyłem, że nie mogę tego zrobić i wszystkie podejmowane próby kończyły się tym, że numer jest nie prawidłowy


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

Logowanie/rejestracja/SMS

@ketrasaArtur 

Dzwoniłem rozmawiałem.

Spr. Stary numer ( logowanie/SMS ) :

" Też mam problem by się zalogować " na stary nr. 51061**** nie może znaleźć, choć tym razem Pani zauważyła, że sprawa z logowaniem toczy się bardzo długo, co do SMS których nie mogę wysłać, nie wiem nic.

Spr. Nowy numer ( rejestracja/ logowanie ) :

" Widzę, że numer jest ale nie mogę nic zrobić "

Tlumacze Pani by wyszukała wszystkie konta i wszystkie numery zapisane na mnie poprzez nr. PESEL.

 

"nie mogę Pana ZIDENTYFIKOWAĆ PO NUMERZE PESEL, nie znaduje mi Pana" 

 Sprawę zgłosiła i kazała czekać 48h 

 

Ps. W między czasie zrobiłem konto na stronie Orange lecz zaznaczyłem, że nie jestem klientem Orange, wpisałem wszystkie dane...

Dostałem maila by zweryfikować konto, zweryfikowane. Wchodzę by się zalogować za pomocą adresu maila ( na który przed chwilą przyszła weryfikacja ), wyskakuje mi, że konto o takim mailu nie istnieje...

Gdy próbuje się zarejestrować i na początku daje " jestem klientem Orange oczywiście na nowy numer ( wczoraj kupiony )  " to wyskakuje " wprowadzony numer nie jest upoważniony do rejestracji konta w nowym mój Orange, wprowadź inny numer.