- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Miałam telefon w Orange i aktywne "Twoje numery" (2 numery każdy wiąże się z opłatą 3zł/mc). Kilka miesięcy temu pieniosłam numer do Nju. Ku mojemu zaskoczeniu z mojego konta nadal pobieranie są ołaty za ową usługę, przychodzą powiadomienia z nr 141 typu "za 3 dni mija zażność numeru xxx... pamiętaj aby mieć 3 zł na koncie", potem pobiera opłatę i przychodzi "Przedłużyliśmy wążność darmowego nr...".. Oczywiście usługa nie działa i połączenia z tymi numerami są płatne.
Moje pytanie to jak wyłączyć "Twoje numery"? próba wyłączenia kodem lub sms na nr 141 kończy się niepowodzeniem "usługa niedostępna" lub błąd. (co logiczne bo takiej usługi w Nju nie ma, nielogiczne dla mnie natomiast jest pobieranie opłat przez orange). Podpowie ktoś rozwiązanie? Lub choć poradzie gdzie szukać pomocy?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoń do BOK Nju (*620) i poproś o wyłącznie usługi. Poproś również o zwrot pieniążków za pakiety oraz za rozmowę. Wina leży co prawda po stronie Orange, ale......być może będziesz musiała jeszcze skontaktować się z BOK Orange, ale...uważam że załatwisz to za jedną rozmową. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć "Twoje numery" po migracji do nju
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zadzwoń do BOK Nju (*620) i poproś o wyłącznie usługi. Poproś również o zwrot pieniążków za pakiety oraz za rozmowę. Wina leży co prawda po stronie Orange, ale......być może będziesz musiała jeszcze skontaktować się z BOK Orange, ale...uważam że załatwisz to za jedną rozmową. Pozdrawiam.