- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak samodzielnie naprawić VoLTE (i WiFi-Calling)
Cześć @Samotnick
Wydaję mi się że przyczyną braku VoLTE i Wifi-Calling może być któryś z tych kwestii:
- brak aktywnej usługi VoLTE- najprościej sprawdzić to w następujący poprzez wykonanie połączenia głosowego w zasięgu sieci 4G / LTE (na wyświetlaczu przy ikonie „Siły sygnału” aktywny symbol 4G lub LTE). Jeżeli w trakcie rozmowy nie nastąpi zmiana ikony na 2G lub 3G, masz pewność, że Twój telefon wykorzystuje VoLTE.
- czy na karcie SIM nie masz jakiś włączonych usług wykluczających się z volte czy vowifi np.Orange Ekstra Numer ?
- czy próbowałeś tą kartę SIM przełożyć do innego smartfona który też obsługuje VoLTE i Wifi-Calling aby zweryfikować czy to jest problem z karta SIM czy z smartfonem?
- Jeśli będzie działać na innym smartfonie to znaczy że problem lezy po stronie smartfona iPhone i trzeba będzie skontaktować się z supportem iPhone. Natomiast jeśli nie będzie działać na innym smartfonie to w grę wchodzi wymiana karty SIM
Zerknij jeszcze do pkt 3 Co trzeba zrobić, aby korzystać z VoLTE w Orange? w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/volte-voice-over-lte?#
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak samodzielnie naprawić VoLTE (i WiFi-Calling)
Na razie poszło drugie zgłoszenie techniczne z przykładową rozmową zrzuconą do 3G. Przy okazji poszukiwań narzędzi do diagnostyki dowiedziałem się, że można użyć kodu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak samodzielnie naprawić VoLTE (i WiFi-Calling)
Wczoraj dostałem odpowiedź na drugie zgłoszenie techniczne, w którym podałem przykładowe połączenie. Z jego treści dowiedziałem się, że nie zarejestrowano próby połączenia. I tutaj zapaliła mi się lampka… Jaki numer oni diagnozują? Po wieczornym kontakcie na chacie ustaliłem, że tak jest z rzeczywistości. Podczas pierwszej reklamacji usług konsultant musiał pomylić numery, diagnozował nie ten co potrzeba, kolejny utworzył zgłoszenie na działający numer itd. Zorientowałbym się wcześniej gdyby nie to, że w MO nie mam dostępu do treści zgłoszeń technicznych (nie ma żadnego śladu moich reklamacji). Max też nie potrafi w numery zgłoszeń, co szczerze mówiąc bardzo mnie zdziwiło. Ostatnia konsultantka, nawet bez podawania prawidłowego numeru telefonu, w trzy sekundy ustaliła, że usługa VoLTE jest włączona ale nie działa prawidłowo. Po zleconym restarcie i kilkunastu minutach oczekiwania miałem uruchomione VoLTE i VoWiFi. Brawa dla pani A.
PS Dobrze aby do treści moich rozmów z konsultantami i Maxem zajrzał ktoś będący w stanie przyjrzeć się dlaczego taka pomyłka była możliwa. Jestem do dyspozycji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak samodzielnie naprawić VoLTE (i WiFi-Calling)
Dzwoniłeś do konsultanta/"si" z nr na którym te usługi nie działały czy z innego ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak samodzielnie naprawić VoLTE (i WiFi-Calling)
@Pit2024 Wszystkie rozmowy odbywały się na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak samodzielnie naprawić VoLTE (i WiFi-Calling)
Pisałeś z tego tel na którym te usługi nie działały czy z innego?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »