Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

Witam,
Doładowałem konto wczoraj, i dzisiaj o 10:30 skończył mi się pakiet internetowy i od razu zamówiłem nowy pakiet NET5 pod 260. Pieniądze zeszły 5zł z hakiem standardowo. Internet działał może 20-30min, padł i do tej pory mi nie działa. Co mam zrobić?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Pracuję w Orange
  • 801
  • 1383
  • 154

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.

Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Możesz to zrobić telefonicznie - pod numerem 510 100 100, dodać zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange. W tej samej zakładce, od poniedziałku do piątku od 8 do 20, skorzystać z zaproszenia do kontaktu z doradcą (czat), albo bezpłatnie skontaktować się z czatem (pn-pt 8-20) lub infolinią poprzez aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się loginem i hasłem do serwisu Mój Orange

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
0 Lubię to
Odpowiedz

Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 22, Pasjonat
  • 227
  • 121
  • 15

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

[ Edytowane ]

A ten pakiet masz wy ogóle aktywny sprawdzałeś na Orange po zalogowaniu się na konto? Może po prostu tak szybko zeszły dane... Emotikon: Szczęśliwy Też na aktywację pakietu trzeba czekać do 24godz.

Jeśli Ci pomogłem w jakikolwiek sposób daj like Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

@rezzien wyłącz i włącz telefon jeśli wskazówki @pszprega nie pomogą. Czasem ponowne zalogowanie się do sieci pomaga. Sprawdź też ustawienia, może coś przez przypadek wyłączyłeś - przesył danych, etc......

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 801
  • 1383
  • 154

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

@rezzien, dostałeś potwierdzenie aktywacji pakietu? Jeśli tak, to zawsze po aktywacji, wyłączeniu pakietu albo otrzymaniu bonusu internetowego, tak jak wspomina @Konto usunięte, powinno się wyłączyć i włączyć ponownie telefon (a przynajmniej dane komórkowe), w celu nawiązania nowej sesji internetowej.

Pamiętajmy też, aby nie korzystać z internetu, jeśli pakiet jest na wykończeniu, albo już  całkowicie go wykorzystaliśmy lub wygasł. W takiej sytuacji, wyłączamy dane komórkowe, i włączamy je ponownie dopiero po otrzymaniu potwierdzenia włączenia kolejnego.
Ja osobiście, zawsze dodatkowo restartuje telefon, aby mieć pewność, że telefon przerwał połączenie internetowe.

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

Pakiet zawsze aktywował się w sekundę. Wczoraj o 10:29 dostałem sms, że skończył się pakiet i 10:30 już kupiłem nowy i nie dostałem potwierdzenia aktywacji. Więc mogli mi wyłączyć ten kupiony pakiet... Wyłączałem telefon milion razy, żadnych ustawień nie zmieniłem bo sprawdzałem. Byłem dzisiaj w orange i mówili, żebym dzwonił na *100. BTW. dzisiaj już nie mogłem wytrzymać i doładowałem konto ponownie i kupiłem nowy pakiet po 30h oczekiwania, dostałem potwierdzenie w sekundę i internet działa.

Muszę tam zadzwonić i niech mi oddają pieniądzę albo rekonpensatę za stracone 2 dni, jak było mi potrzebne.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 801
  • 1383
  • 154

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.

Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Możesz to zrobić telefonicznie - pod numerem 510 100 100, dodać zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange. W tej samej zakładce, od poniedziałku do piątku od 8 do 20, skorzystać z zaproszenia do kontaktu z doradcą (czat), albo bezpłatnie skontaktować się z czatem (pn-pt 8-20) lub infolinią poprzez aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się loginem i hasłem do serwisu Mój Orange

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?

Tak

Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.

Miałem pieniądze na koncie, które straciłem. Bo byłem przygotowany na skończenie się pakietu po tym jak dostałem sms, że wykorzystałem 80%.

Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe.

Nie mam abonamentu. Nie mogę tego sprawdzić.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 801
  • 1383
  • 154

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

Wykaz dostępny jest także dla klientów ofert na kartę Emotikon: Szczęśliwy

Opcja "Przeanalizuj"

Opcja "Pełen wykaz"

W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Wejdź na czata po zalogowaniu do Mój Orange, w dni robocze od 7 do 21:30.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
0 Lubię to
Odpowiedz