- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Doładowałem konto wczoraj, i dzisiaj o 10:30 skończył mi się pakiet internetowy i od razu zamówiłem nowy pakiet NET5 pod 260. Pieniądze zeszły 5zł z hakiem standardowo. Internet działał może 20-30min, padł i do tej pory mi nie działa. Co mam zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.
Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Możesz to zrobić telefonicznie - pod numerem 510 100 100, dodać zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange. W tej samej zakładce, od poniedziałku do piątku od 8 do 20, skorzystać z zaproszenia do kontaktu z doradcą (czat), albo bezpłatnie skontaktować się z czatem (pn-pt 8-20) lub infolinią poprzez aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się loginem i hasłem do serwisu Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu
A ten pakiet masz wy ogóle aktywny sprawdzałeś na Orange po zalogowaniu się na konto? Może po prostu tak szybko zeszły dane... 🙂 Też na aktywację pakietu trzeba czekać do 24godz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu
@rezzien, dostałeś potwierdzenie aktywacji pakietu? Jeśli tak, to zawsze po aktywacji, wyłączeniu pakietu albo otrzymaniu bonusu internetowego, tak jak wspomina @Anonim, powinno się wyłączyć i włączyć ponownie telefon (a przynajmniej dane komórkowe), w celu nawiązania nowej sesji internetowej.
Pamiętajmy też, aby nie korzystać z internetu, jeśli pakiet jest na wykończeniu, albo już całkowicie go wykorzystaliśmy lub wygasł. W takiej sytuacji, wyłączamy dane komórkowe, i włączamy je ponownie dopiero po otrzymaniu potwierdzenia włączenia kolejnego.
Ja osobiście, zawsze dodatkowo restartuje telefon, aby mieć pewność, że telefon przerwał połączenie internetowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu
Pakiet zawsze aktywował się w sekundę. Wczoraj o 10:29 dostałem sms, że skończył się pakiet i 10:30 już kupiłem nowy i nie dostałem potwierdzenia aktywacji. Więc mogli mi wyłączyć ten kupiony pakiet... Wyłączałem telefon milion razy, żadnych ustawień nie zmieniłem bo sprawdzałem. Byłem dzisiaj w orange i mówili, żebym dzwonił na *100. BTW. dzisiaj już nie mogłem wytrzymać i doładowałem konto ponownie i kupiłem nowy pakiet po 30h oczekiwania, dostałem potwierdzenie w sekundę i internet działa.
Muszę tam zadzwonić i niech mi oddają pieniądzę albo rekonpensatę za stracone 2 dni, jak było mi potrzebne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.
Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Możesz to zrobić telefonicznie - pod numerem 510 100 100, dodać zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange. W tej samej zakładce, od poniedziałku do piątku od 8 do 20, skorzystać z zaproszenia do kontaktu z doradcą (czat), albo bezpłatnie skontaktować się z czatem (pn-pt 8-20) lub infolinią poprzez aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się loginem i hasłem do serwisu Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu
O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Tak
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.
Miałem pieniądze na koncie, które straciłem. Bo byłem przygotowany na skończenie się pakietu po tym jak dostałem sms, że wykorzystałem 80%.
Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe.
Nie mam abonamentu. Nie mogę tego sprawdzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu
Wykaz dostępny jest także dla klientów ofert na kartę 🙂
Opcja "Przeanalizuj"