Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

Witam,
Doładowałem konto wczoraj, i dzisiaj o 10:30 skończył mi się pakiet internetowy i od razu zamówiłem nowy pakiet NET5 pod 260. Pieniądze zeszły 5zł z hakiem standardowo. Internet działał może 20-30min, padł i do tej pory mi nie działa. Co mam zrobić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.

Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Możesz to zrobić telefonicznie - pod numerem 510 100 100, dodać zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange. W tej samej zakładce, od poniedziałku do piątku od 8 do 20, skorzystać z zaproszenia do kontaktu z doradcą (czat), albo bezpłatnie skontaktować się z czatem (pn-pt 8-20) lub infolinią poprzez aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się loginem i hasłem do serwisu Mój Orange

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 227
  • 139
  • 15

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

A ten pakiet masz wy ogóle aktywny sprawdzałeś na Orange po zalogowaniu się na konto? Może po prostu tak szybko zeszły dane... 🙂 Też na aktywację pakietu trzeba czekać do 24godz.

Anonim

Nie dotyczy

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

@rezzien wyłącz i włącz telefon jeśli wskazówki @pszprega nie pomogą. Czasem ponowne zalogowanie się do sieci pomaga. Sprawdź też ustawienia, może coś przez przypadek wyłączyłeś - przesył danych, etc......


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

@rezzien, dostałeś potwierdzenie aktywacji pakietu? Jeśli tak, to zawsze po aktywacji, wyłączeniu pakietu albo otrzymaniu bonusu internetowego, tak jak wspomina @Anonim, powinno się wyłączyć i włączyć ponownie telefon (a przynajmniej dane komórkowe), w celu nawiązania nowej sesji internetowej.

Pamiętajmy też, aby nie korzystać z internetu, jeśli pakiet jest na wykończeniu, albo już  całkowicie go wykorzystaliśmy lub wygasł. W takiej sytuacji, wyłączamy dane komórkowe, i włączamy je ponownie dopiero po otrzymaniu potwierdzenia włączenia kolejnego.
Ja osobiście, zawsze dodatkowo restartuje telefon, aby mieć pewność, że telefon przerwał połączenie internetowe.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

Pakiet zawsze aktywował się w sekundę. Wczoraj o 10:29 dostałem sms, że skończył się pakiet i 10:30 już kupiłem nowy i nie dostałem potwierdzenia aktywacji. Więc mogli mi wyłączyć ten kupiony pakiet... Wyłączałem telefon milion razy, żadnych ustawień nie zmieniłem bo sprawdzałem. Byłem dzisiaj w orange i mówili, żebym dzwonił na *100. BTW. dzisiaj już nie mogłem wytrzymać i doładowałem konto ponownie i kupiłem nowy pakiet po 30h oczekiwania, dostałem potwierdzenie w sekundę i internet działa.

Muszę tam zadzwonić i niech mi oddają pieniądzę albo rekonpensatę za stracone 2 dni, jak było mi potrzebne.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?
Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.

Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe, lub skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Możesz to zrobić telefonicznie - pod numerem 510 100 100, dodać zgłoszenie w zakładce Zgłoś Sprawę w Moim Orange. W tej samej zakładce, od poniedziałku do piątku od 8 do 20, skorzystać z zaproszenia do kontaktu z doradcą (czat), albo bezpłatnie skontaktować się z czatem (pn-pt 8-20) lub infolinią poprzez aplikację Mój Orange, po zalogowaniu się loginem i hasłem do serwisu Mój Orange


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

O 10:29 dostałeś informację o tym, że skończył się pakiet, i nie wyłączyłeś danych komórkowych?

Tak

Jeśli nie dostałeś potwierdzenia, to znaczy, że pakiet nie został aktywowany - prawdopodobnie dlatego, że nie było środków potrzebnych do jego aktywacji, bo trwała transmisja danych, za którą opłaty były zgodne z Cennikiem.

Miałem pieniądze na koncie, które straciłem. Bo byłem przygotowany na skończenie się pakietu po tym jak dostałem sms, że wykorzystałem 80%.

Oczywiście, to tylko podejrzenie z mojej strony - aby się upewnić, zajrzyj do serwisu Mój Orange, wybierz Bieżące Wykorzystanie, a następnie Pełen Wykaz, i zobacz, czy opłata nie została pobrana na połączenie internetowe.

Nie mam abonamentu. Nie mogę tego sprawdzić.


Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2142
  • 181

Internet w telefonie nie działa po zakupie pakietu

Wykaz dostępny jest także dla klientów ofert na kartę 🙂

Opcja "Przeanalizuj"

Opcja "Pełen wykaz"