Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet na kartę

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

Internet na kartę

A ten starter to nie czasem  z jakąś ochroną rodzicielską ? Warto sprawdzić to w BOK.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 3
  • 0

Internet na kartę

Aha, faktycznie jest napisane na starterze, że jest blokada rodzicielska -.-, czy Orange jest w stanie ją zdjąć?

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2911
  • 7540
  • 195

Internet na kartę

Skontaktuj się z BOK, kiedyś były z tym problemy ale chyba to wyprostowano.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 3
  • 0

Internet na kartę

Skontaktowałem się z  BOK, zdjęli mi tą kontrole rodzicielską, efekty mają być widoczne do 24h, póki co brak.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Internet na kartę

Co jakiś czas wyłącz telefon i ponownie włącz. Zazwyczaj po kilku minutach blokada schodzi.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 3
  • 0

Internet na kartę

Dobra już jest gitara, dziękuję za każdą pomoc ❤️

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 3
  • 0

Internet na kartę

Problem powrócił, jestem już lekko zirytowany

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Internet na kartę

Sprawdź proszę, czy w Pakiety i usługi dodatkowe jest włączona Kontrola rodzicielska.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 3
  • 0

Internet na kartę

Kontroli rodzicielskiej nie widzę, ale są takie blokady, ma to znaczenie jakieś?
D3E5FF80-6FB1-4ADB-9252-0596F34D6F5B.png

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1057
  • 73

Internet na kartę

Czyli masz tą blokadę w zakładce do włączenia i jest jak na screenie poniżej?

 

Screenshot (21.12.2017 10_57_52).jpeg

 

Te które masz na zdjęciu nie mają znaczenia do Twojego problemu.