Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Internet mobilny pogorszył się z dnia na dzień, help :/


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 3
  • 0

Internet mobilny pogorszył się z dnia na dzień, help :/

Witam,

 

Mam orange na karte (Orange YES) i korzystam często z mobilinego hotspotu kiedy nie ma mnie w domu z laptopem. Nigdy nie było problemu z prędkością i transferem, mogłem nawet grać w gry bez lagów i problemów ale od wczoraj zaczął pojawiać się problem - wszystko wolno zaczęło się ładować, gry lagować mimo, że na teście wychodziło po 14-22mb/s transferu. Mój telefon to Huawei P8 Lite. Nic nie zmieniałem w żadnych ustawieniach - jedynie co, to zrezygnowałem comiesięcznego doładowywania (usługi sms/telefon za 30 pln + trochę internetu) i wybrałem sam internet w tej samej cenie odnawialny. Help 😕

 

 

 

_________________

*Temat przeniesiony z działu "Siec i dostępność usług" - moderator Wojciech.

3 ODPOW. 3

Poziom 36, Guru *
  • 2493
  • 6205
  • 182

Internet mobilny pogorszył się z dnia na dzień, help :/

@someoneStoleMyC  moze wskoczyl Ci "lejek"? Poczytaj tutaj https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-uslugi/orange-blokuje-heavy-userow

Jak duzo korzystasz z internetu i generujesz duzy ruch na nadajniku to moga Cie lekko przyblokowac.

W razie pytan skontaktuj sie z BOK na czacie https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 37, Guru **
  • 6308
  • 15996
  • 267

Internet mobilny pogorszył się z dnia na dzień, help :/

@someoneStoleMyC Zasięg i prędkość nie powinna być związana z opcją usługi. Zgłoś to na czacie, bo może jest problem z nadajnikiem do którego jesteś podłączony. Nie myślę o zwiększeniu jego obciążenia z dnia na dzień (co jest raczej nieprawdopodobne), ale o uszkodzeniu. Niektórzy użytkownicy usług mobilnych (ktoś mi kiedyś wspomniał że to się "hard user" nazywa) mogą być ograniczani w dostępie do max prędkości z powodu intensywnego korzystania z netu 🙂

Zrób speedtest i wrzuć screena

P.S. @byczyn_86 już wspomniał o ograniczeniach 🙂


Poziom 37, Guru **
  • 12556
  • 25281
  • 473

Internet mobilny pogorszył się z dnia na dzień, help :/

@someoneStoleMyC najlepiej zadzwonić na infolinię lub napisać na czacie, aby konsultant wyjaśnił, czy to jest awaria nadajnika, czy nałożenie lejka technicznego  być może przeciążenie nadajnika.