- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam temat pewnie wiele razy wałkowany, ale walczę od tygodnia i nie mogę uzyskać transmisji danych do nawigacji. Czy może ktoś pomoże?
________________
* Przeniesiono z AMA - oferta na kartę 2 + dodanie grafiki z załącznika– moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam@Iska13111
a patrzyłeś czy działa ci przez WIFI 🙂 Skonfigurowałeś dobrze ten internet. Tutaj masz to w linku https://www.orange.pl/view/iot-na-karte
Internet w Orange IoT na kartę działa na APN o nazwie IoT. Pamiętaj, aby prawidłowo skonfigurować swoje urządzenie:
• Nazwa: dowolna
• APN: iot
• Protokół APN w kraju i roamingu: IPv4
• Reszta pól: pusta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam@Iska13111
a patrzyłeś czy działa ci przez WIFI 🙂 Skonfigurowałeś dobrze ten internet. Tutaj masz to w linku https://www.orange.pl/view/iot-na-karte
Internet w Orange IoT na kartę działa na APN o nazwie IoT. Pamiętaj, aby prawidłowo skonfigurować swoje urządzenie:
• Nazwa: dowolna
• APN: iot
• Protokół APN w kraju i roamingu: IPv4
• Reszta pól: pusta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet IoT nie działa
@Iska13111 masz nieprawidłowe ustawienia APN. W przypadku oferty IoT APN ma być iot nie internet, bo nie będzie dostępu do sieci internetowej.
Nazwa: dowolna
• APN: iot
• Protokół APN w kraju i roamingu: IPv4
• Reszta pól: pusta
Tu informacje idnośnie oferty IoT oraz ustawienia APN:
https://www.orange.pl/view/iot-na-karte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet IoT nie działa
Dzięki Wszystkim za pomoc , urządzenie zadziałalo. Zamykam temat