- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Otóż gdy dzwonie pod numer *500 mówią mi ze mogę odbierać połączenia jeszcze 180 dni a w aplikacji Orange 4.4 pisze ze przez 7 dni
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
data ważności połączeń przychodzących w starym serwisie Mój Orange (w tym w aplikacji, która z niego korzysta) niestety czasami się nie aktualizuje, szczególnie, gdy np. włączyłaś konto ważne rok. Przepraszamy za utrudnienia.
Wciąż pracujemy nad nowym serwisem,w którym podobne błędy zostały unicestwione 😉 Mam zatem nadzieję, że w którejś z aktualizacji, ten problem również przestanie być widoczny. Jeśli *500 lektor mówi o 180 dniach, w których możesz odbierać połączenia, to nie musisz się przejmować.
Jeśli chcesz mieć dodatkową pewność, możesz wejść na czata, a pracownik potwierdzi Ci, do kiedy masz możliwość odbierania połączeń 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Inne informacje w aplikacji i pod numerem *500
Czy był zakupiony jakiś pakiet rozmów lub pobrany bonus?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
data ważności połączeń przychodzących w starym serwisie Mój Orange (w tym w aplikacji, która z niego korzysta) niestety czasami się nie aktualizuje, szczególnie, gdy np. włączyłaś konto ważne rok. Przepraszamy za utrudnienia.
Wciąż pracujemy nad nowym serwisem,w którym podobne błędy zostały unicestwione 😉 Mam zatem nadzieję, że w którejś z aktualizacji, ten problem również przestanie być widoczny. Jeśli *500 lektor mówi o 180 dniach, w których możesz odbierać połączenia, to nie musisz się przejmować.
Jeśli chcesz mieć dodatkową pewność, możesz wejść na czata, a pracownik potwierdzi Ci, do kiedy masz możliwość odbierania połączeń 🙂