- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Duplikat faktury
Witam,
23.11 zakupiłem poprzez stronę orange telefon HTC U11 w ofercie bez abonamentu. Zaznaczyłem opcję otrzymania faktury i płatność jednorazowo u kuriera. Telefon wraz z fakturą otrzymałem, ale faktura została zalana przez moje dziecko i potrzebuję jej duplikat. I w tym momencie zaczęła się zabawa: telefon na infolinię jedną, drugą, rozmowa przez messenger... nikt nie potrafi rozwiązać problemu. Może szanowni użytkownicy pomogą ? Mailowo otrzymałem tylko takie potwierdzenie:
Numer zamówienia:OMNI00XXXXXXX
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Duplikat faktury
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Duplikat faktury
Gdyby konsultanci na infolinii potrafili mi pomóc to nie pisałbym tutaj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Duplikat faktury
Posiadasz u nas telefon na abonament? Jeżeli nie to na czacie, czy przy połączeniu z BOK najlepiej poprosić o połączenie z płatnościami. Tam podać swój PESEL i powiedzieć o co chodzi. Jak będzie Doradca na odpowiednim koncie, to będzie wiedział co zrobić.