Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł

Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł.
Blikiem wsyzstko przeszło, tylko teraz mam blokadę w Inteligo 50 zł więc na koncie doładowania brak.
ORANGE: to wina Banku czy Wasza?
Krzysztof

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32705
  • 38314
  • 1382

Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł

Jeśli wykonywałeś doładowanie przez stronę Orange, operatorem płatności jest Blue Media. Sprawdź na mailu czy zgadza się podany numer telefonu. Jeśli tak, złóż reklamację.
Metody reklamacji w Blue Media:
- drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
- drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
- ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
Anonim

Nie dotyczy

Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł

@Krzysztof40Czy nie lepiej będzie jak skontaktujesz się z BOK przez czat i wyjaśnisz sprawę, Tu na forum tego nie sprawdzimy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32705
  • 38314
  • 1382

Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł

Na BOK nie sprawdzą doładowań wykonywanych przez firmę trzecią. Orange na www nie wykonuje sam doładowań. Trzeba kontaktować się z Blue Media.