28-08-2018
09:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2018
09:05
Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł
Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł.
Blikiem wsyzstko przeszło, tylko teraz mam blokadę w Inteligo 50 zł więc na koncie doładowania brak.
ORANGE: to wina Banku czy Wasza?
Krzysztof
Etykiety:
3 ODPOW. 3
28-08-2018
09:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2018
09:18
Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł
Jeśli wykonywałeś doładowanie przez stronę Orange, operatorem płatności jest Blue Media. Sprawdź na mailu czy zgadza się podany numer telefonu. Jeśli tak, złóż reklamację.
Metody reklamacji w Blue Media:
- drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
- drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
- ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
Metody reklamacji w Blue Media:
- drogą pisemną - osobiście w Spółce lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot;
- drogą elektroniczną- za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie: pomoc.bluemedia.pl;
- ustnie- telefonicznie pod nr tel. 58 7604 822 w godzinach 8:00 - 22.00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Spółce (w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni robocze).
28-08-2018
09:19
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2018
09:19
Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł
@Krzysztof40Czy nie lepiej będzie jak skontaktujesz się z BOK przez czat i wyjaśnisz sprawę, Tu na forum tego nie sprawdzimy.
28-08-2018
09:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-08-2018
09:21
Dołądowanie na stronie Orange zablokowało mi 50 zł
Na BOK nie sprawdzą doładowań wykonywanych przez firmę trzecią. Orange na www nie wykonuje sam doładowań. Trzeba kontaktować się z Blue Media.