- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Witam
Jak w google piszę : " nasz orange .pl " to za każdym razem pisze : " ta witryna jest nieosiągalna " Może ktoś wie co się dzieje na tej stronie ?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
a na jakim urządzeniu to sprawdzasz ?
może to kwestia dns-ów ?
i pytanie czy na innych stronach masz tak samo
jak widzisz forum działa 🙂
jak zmenić dns masz poradnik tu: https://bitdefender.pl/jak-zmienic-serwery-dns-na-udostepniane-przez-google-w-windows-10/
ustaw dns 8.8.8.8 i alternatywny 1.1.1.1 powinno grać 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
Witam
Sprawdzałem na różnych kartach sim i na różnych smartfonach i różnych przeglądarkach internetowych , problem się pojawiał tylko na tej jednej stronie : nasz orange.pl przez dwa dni nie miałem połączenia z tą stroną internetu
.Pozostałe strony działały Po zgłoszeniu na infolinię konsultant poinformował że mają problemy na serwerach .
Teraz już działa , to chyba była jakaś awaria .
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
@jan1 wczoraj tez mialem problem z nasz.orange.pl wiec chyba jakis problem byl. Jakis czas temu stronka strasznie mulila o czym tez tutaj pisali. Ogolnie z Twoja karta SIM jest OK wiec nie ma powodu do zmartwien👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu
co do działania forum na karcie sim się nie wypowiem, bo w pracy korzystam z komputera stacjonarnego (czasem zerkam do telefonu) ale nie zauważyłem nieprawidłowości. Za to problemy były 2-3 dni temu mniej więcej na wszystkich platformach i na różnych łączach, jednak problem jak szybko się pojawił tak też równie szybko zniknął 🙂