- « Poprzedni
- Następny »
wrzesień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wrzesień
Krótko mówiąc czasami lepiej nie klikać za dużo w ustawieniach 😉 bo nie każdy doradca klienta 🤓 ma na tyle wysoki "level" 😎 aby poradzić sobie z problemem jak 5G Pass lub niewidoczne pakiety 👻 gigabajtów. Na szczęście mamy REKLAMACJE i one działają cuda 👼 bo już nikt Cię nie wysyła na manowce twierdząc, że nic się nie da zrobić tylko ktoś ogarnięty z wysokim "levelem" 🤠 zabierze się do sprawy jak należy.
Tym samym moje 5G wróciło a ja dziękuję panu 👉Andrzejowi z Orange za pozytywny finał mojej sprawy. Moja ocena reklamacji to 🌟🌟🌟🌟🌟. Dziękuje 😃
________________
* Ukryłem nazwisko doradcy – moderator Michał
- « Poprzedni
- Następny »