Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak 5G mimo że mam pakiet za 35 zł po wyłączeniu omyłkowego 5G Pass. Co z tym zrobić?

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

Brak 5G mimo że mam pakiet za 35 zł po wyłączeniu omyłkowego 5G Pass. Co z tym zrobić?

Witam mam taki problem bo omyłkowo sprawdzając konto kupiłem ponownie 5G Pass za 5zł i stan mojego konta jest teraz ujemny. Zdziwiłem się bo nigdy nie było możliwości zrobienia czegoś na minus więc skontaktowałem się na czacie z konsultantem o imieniu "Dominik" który stwierdził, że teraz można mieć dług na koncie ale komornik za to nie ściga a podobno nie można tego cofnąć mimo iż mam aktywny pakiet za 35zł w którym 5G Pass jest za darmo. Cóż mówi się trudno i to zostawiłem a był to 12 września 2024 ale w dniu 14 września zauważyłem że na moim numerze nie ma sygnału 5G gdzie na innym telefonie także z orange jest sygnał 5G. Zalogowałem się do "Mój Orange" i w pakietach i usługach 5G Pass zniknął i jest wyłączony. Więc ponownie skontaktowałem się na czacie i tym razem z konsultantką o imieniu "Dagmara" która przeczytała co napisałem i stwierdziła iż zrobi restart numeru. Faktycznie karta przestała działać a ja miałem wyłączyć telefon i ponownie po 5 minutach go włączyć. Tak też zrobiłem jednak 5G sygnał nie wrócił a 5G Pass jest nadal nieaktywny w moim pakiecie za 35zł. Pisałem dalej przez kilka godzin tłumacząc jeszcze raz i wysyłając zdjęcia ale nikt już nie odpisał choć każda wiadomość po chwili pojawiała się jako "odczytana". Dodatkowo od tego czasu nie mam możliwości skontaktować się z innym bardziej ogarniętym konsultantem bo boję się iż pani lub panna "Dagmara" mogła zejść lub zasłabnąć co gorsza skoro nie zakończyła czatu. Jeśli to możliwe proszę kogoś z Orange aby sprawdziło czy pani lub pannie "Dagmarze" nic nie jest??? Poza tym proszę o pomoc z tym 5G pass.


Bez tytułu.jpg

 

 

___________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Krótko mówiąc czasami lepiej nie klikać za dużo w ustawieniach 😉 bo nie każdy doradca klienta 🤓 ma na tyle wysoki "level" 😎 aby poradzić sobie z problemem jak 5G Pass lub niewidoczne pakiety 👻 gigabajtów. Na szczęście mamy REKLAMACJE i one działają cuda 👼 bo już nikt Cię nie wysyła na manowce twierdząc, że nic się nie da zrobić tylko ktoś ogarnięty z wysokim "levelem" 🤠 zabierze się do sprawy jak należy.

 

Tym samym moje 5G wróciło a ja dziękuję panu 👉Andrzejowi z Orange za pozytywny finał mojej sprawy. Moja ocena reklamacji to 🌟🌟🌟🌟🌟. Dziękuje 😃

 

________________
* Ukryłem nazwisko doradcy – moderator Michał

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

20 ODPOW. 20

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19949
  • 57658
  • 784

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalos za ile czasu odnowi się Tobie pakiet za 35 zł?

Warto też sprawdzić, czy karta SIM jest włączona do obsługi 5G. Przy zmianach dodatkowych 5G pass, mogło coś zadziałać się na karcie SIM.

Ciekawi mnie, czy ponowne wykupienie pakietu lub jego odnowienie mogło by spowodować ponowne aktywowanie 5G.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

W załączniku zrzut ekranu gdzie mam aktywny plan a 5G Pass jest wyłączony.


cd4.jpg

 

Pakiet mam odnowiony już do 27 listopada i wcześniej 5G działał.

 

Poza tym obecnie główny problem to także zablokowany czat bo owa konsultantka "Dagmara" go nie zakończyła i nie mogę połączyć się z innym konsultantem od wczoraj.

 

________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19949
  • 57658
  • 784

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalos czyli pewnie włączając 5G pass i następnie go wyłączając, z automatu został wyłączony 5G z pakietu. Dobrze by było, aby rozgarnięty konsultant pomógł w tej sprawie.

Piszesz, że pakiet za 35 zł ma następne odnowienie 27 listopada? Już był włączany kolejny raz?

 


@awalosnapisał(-a)

Poza tym obecnie główny problem to także zablokowany czat bo owa konsultantka "Dagmara" go nie zakończyła i nie mogę połączyć się z innym konsultantem od wczoraj.


Czat pracuje tylko w dni robocze, dziś tylko z MAX-em można na czacie porozmawiać.

 

________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Tak jak pisałem wcześniej zaczęło się od prawdopodobnej pomyłki pana Dominika 12 września bo po jego konsultacji 5G przestało działać. Teraz mam kolejne odnowienie pakietu dopiero 27 listopada bo wcześniej użyłem zbędnych środków i dwukrotnie po 35zł wydłużyłem pakiet. I teraz czekam aż ktoś ocuci lub zamknie sesje czatu którą mam otwartą z panią Dagmarą.

 

Czat działa 24h 7 dni w tygodniu a konsultanci odbierają czat w swoich domach dlatego boję się iż coś mogło stać się pani Dagmarze skoro odczytuje wiadomości ale nie odpisuje i nie kończy czatu.

 

________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19949
  • 57658
  • 784

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Czat działa tylko. MAX-em 24 godziny 7 dni. Z konsultantem na czacie porozmawiasz tylko w dni robocze i kilka godzin w sobotę.

Z doradcą na czacie możesz porozmawiać w dni robocze 07:00-22:00 oraz w sobotę 10:00-18:00 czasu polskiego.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

Może ale kontaktowałem nieraz się w sobotę i niedziele także i jeśli max nie potrafił pomóc to zawsze kierował mnie do konsultanta który się łączył po jakimś czasie więc przypuszczam że niektórzy mają dyżury zdalne. Poza tym zawsze czat był zamykany a w tym wypadku stoi od wczoraj gdzie o 18:00 pani Dagmara przestała odpisywać. Normalnie by było gdyby czat zamknęła i wtedy pojawił by się na nowo MAx a tu niestety ani Maxa ani Dagmary....


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19949
  • 57658
  • 784

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalos wyloguj się z konta, gdzieś w masz otwarty czat i zaloguj ponownie.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 26
  • 1

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

też próbowałem się wylogować oraz wyczyściłem cache przeglądarki oraz próbowałem na innej przeglądarce i cały czas wisi na czacie z Dagmarą po prostu coś jest nie tak u niej chyba skoro czat nie został zakończony


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1817
  • 6394
  • 71

5G Pass problem... Proszę o pomoc.

@awalosPo niepotrzebnym zakupie 5G pass niczego nie należało robić.

Ewentualnie jak po dowolnym błędnym zakupie można było sprawdzić w pakietach i usługach aktywnych pozycję z 5G pass (w tym przypadku).

Nawet jak w tej pozycji byłby dostępny guzik wycofania się z zakupu usługi i zwrotu środków to skorzystałbym z niego tylko wtedy, gdy nie mam możliwości korzystania z 5G pass.

Usługa 5G pass jest oddzielną pozycję z kumulacją czasu zarówno przy aktywacji=przedłużeniu=odnowieniu NL z 5G pass jak i niezależnym zakupem usługi.

Nawet niektórzy kombinowali z wielokrotną darmową aktywacją 5G pass i przedłużaniem w ten sposób złotówek. Jakby to teraz przechodziło to tanio można byłoby mieć długo ważne GB w bonusie za doładowanie po najtańszm przedłużeniu za 7 zł.