15-07-2019
11:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-07-2019
11:28
Brak środków po doladowaniu
Doladowalam w ciągu tygodnia 4 razy konto przez mój bank.. Wszystkie 4 przelewy zostały zaksięgowane w banku ale na konto telefonu wpłynęły tylko 2 doładowania co zrobić? Minęło już od ostatniego 12 godzin a od poprzednich 3 dni
Etykiety:
3 ODPOW. 3
15-07-2019
11:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-07-2019
11:36
Brak środków po doladowaniu
@Justyna28 proponuję skontaktować się z Orange > telefonicznie czy poprzez czat.
15-07-2019
15:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-07-2019
15:34
Brak środków po doladowaniu
zadzwonić na infolinie lub udać się do salonu Orange o wyjaśnienie sytuacji
15-07-2019
15:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-07-2019
15:52
Brak środków po doladowaniu
@Justyna28 jeśli w aplikacji Mój Orange sprawdzasz środki, to tam spory poślizg jest, na portalu www Mój Orange jest aktualne wszystko, ale jak tam też brak tych przelewów, to podaj daty brakujących przelewów (księgowanie w banku) i wyjaśń sprawę, kasa na pewno nie przepadła 😉