Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak środków po doladowaniu


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Brak środków po doladowaniu

Doladowalam w ciągu tygodnia 4 razy konto przez mój bank.. Wszystkie 4 przelewy zostały zaksięgowane w banku ale na konto telefonu wpłynęły tylko 2 doładowania co zrobić? Minęło już od ostatniego 12 godzin a od poprzednich 3 dni 

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3926
  • 5927
  • 127

Brak środków po doladowaniu

@Justyna28  proponuję skontaktować się z Orange > telefonicznie czy poprzez czat.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5268
  • 7267
  • 50

Brak środków po doladowaniu

zadzwonić na infolinie lub udać się do salonu Orange o wyjaśnienie sytuacji   

Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 3926
  • 5927
  • 127

Brak środków po doladowaniu

@Justyna28  jeśli w aplikacji Mój Orange sprawdzasz środki, to tam spory poślizg jest, na portalu www Mój Orange jest aktualne wszystko, ale jak tam też brak tych przelewów, to podaj daty brakujących przelewów (księgowanie w banku) i wyjaśń sprawę, kasa na pewno nie przepadła :catwink:

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 1677
  • 3117
  • 48

Brak środków po doladowaniu

Przy braku środków przy przelewie sprawę trzeba zgłosić do banku. W Orange zobaczymy tylko to co jest. Warto sprawdzić regulamin banku, do kiedy doładowanie będzie zrealizowane. W większości jest to prawie natychmiast.