Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Brak środków po doladowaniu

Doladowalam w ciągu tygodnia 4 razy konto przez mój bank.. Wszystkie 4 przelewy zostały zaksięgowane w banku ale na konto telefonu wpłynęły tylko 2 doładowania co zrobić? Minęło już od ostatniego 12 godzin a od poprzednich 3 dni 

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2194
  • 1995
  • 96

Brak środków po doladowaniu

@Justyna28  proponuję skontaktować się z Orange > telefonicznie czy poprzez czat.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 23, Pasjonat
  • 1861
  • 1017
  • 17

Brak środków po doladowaniu

zadzwonić na infolinie lub udać się do salonu Orange o wyjaśnienie sytuacji   

Mój wpis był dla Ciebie przydatny? Kliknij


0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 31, Ekspert
  • 2194
  • 1995
  • 96

Brak środków po doladowaniu

@Justyna28  jeśli w aplikacji Mój Orange sprawdzasz środki, to tam spory poślizg jest, na portalu www Mój Orange jest aktualne wszystko, ale jak tam też brak tych przelewów, to podaj daty brakujących przelewów (księgowanie w banku) i wyjaśń sprawę, kasa na pewno nie przepadła Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 1282
  • 1794
  • 40

Brak środków po doladowaniu

Przy braku środków przy przelewie sprawę trzeba zgłosić do banku. W Orange zobaczymy tylko to co jest. Warto sprawdzić regulamin banku, do kiedy doładowanie będzie zrealizowane. W większości jest to prawie natychmiast.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

0 Lubię to
Odpowiedz