Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

BONUS za rejestracje ktory nie dziala


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

Witam, wrocilem dzis do polski z anglii i moj stary numer z orange zostal dezaktywowany, wiec poszedlem do salonu i kupilem nowa karte sim pani zarejestrowala mi numer w salonie od reki, moge wykonywac polaczenia na ktorych wykorzystanie mialem 5 zl zawartych na starterze, lecz nie moge aktywowac bonusu wysylajac smsa o tresci BONUS na 80028. Czy ktos moze mi odpowiedziec dlaczego nie moge aktywowac tego bonusu? Czy moze bede to mogl zrobic dopiero po kolejnym doladowaniu konta? Probujac wyslac sms od razy dostaje odpowiedz w telefonie o tresci blad wysylania sms...wiadomosc nie zostala wyslana...

7 ODPOW. 7
Konto usunięte

Nie dotyczy
Konto usunięte

Nie dotyczy

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

@magdalenarus bonus powinien zostać Ci przyznany zgodnie z regulaminem. Myślę że masz coś nie tak z ustawieniami telefonu. Czy do innych osób możesz wysyłać smsy?? Drugie pytanie - jaki masz stan konta?? Jeśli wynosi on 0 zł to nie uda Ci się aktywowac tego BONUSa. Pozdrawiam 🙂 


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

Stan konta mam na plusie. Ale w regulaminie pisze ze promocja była do 18.08 więc chyba nie mam na co liczyć?
Konto usunięte

Nie dotyczy

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

@magdalenarus promocja została przedłużona do 15.09.2016 roku więc........a czy możesz wysyłać smsy do innych ludzi...ten komunikat który napisałaś mówi że coś poszło nie tak z wysłaniem wiadomości. Wyłącz i włącz telefon jeszcze raz i wyślij ponownie tą wiadomość. Moim zdaniem powinno to pomóc. 


Pracuję w Orange
  • 9
  • 10
  • 4

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

Na chwilę obecną termin bonus wydłużony do 15.09.2016


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

Wysyłam normalne smsy ale tamten nie chce się wysyłać resetowalem telefon i nic nie pomaga
Konto usunięte

Nie dotyczy

BONUS za rejestracje ktory nie dziala

@magdalenarus jeśli masz smartfona ściągnij sobie aplikację Mój Orange. Z niej bezpłatnie połącz się z konsultantem. Wymagane jest tylko połączenie z Internetem. On Ci uruchomi ów Bonus. Pozdrawiam.