Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

ROZWIĄZANE

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 564
  • 2079
  • 18

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

Widzę że mam kupione Bez limitu + 150 GB + 5G pass na 93 dni, niestety 5G nie mam. Napisałem przed chwilą na czat z wyjaśnieniem sprawy i jest trochę zamieszanie.

Mam pokazane pakiet 5G jak wyżej ale między czasie na promocja za darmo 10 dni (albo ją kupiłem, już nie pamiętam)  którą włączyłem. Okazuje się że to wyłączyło mi 5G... i pomimo że niby mam to nie mam.

 

Czy to normalne że jest napisane co innego niż faktycznie jest ?


Zrzut ekranu 2024-06-20 122225.png

Edit: kupiłem za 5zł 5G i teraz 5G działa, czuje się lekko oszukany bo jest napisane co innego niż jest faktycznie. Na szczęście mam konkurencje z 5G gdzie oferta jest jasna i przejrzysta.

_________________________

*Doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1647
  • 5688
  • 65

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

@Zeusekpatrząc na screena to aktywowałeś NL 30.07 2023, gdy

5G pas  miała samodzielną pozycję w usługach aktywnych i samodzielną kumulację.

Ważność NL z 5G pass nie była tożsama z ważnością samego 5G pass.

Podobny problem bardziej widoczny był z pakietem Social pass w NL z którego zrezygnowano.

Problem z 5G pass mniej widoczny, bo 5G pass aktywowało się także za darmo przy pierwszym skorzystaniu praktycznym i innych warunkach.

Osobiście nie mam możliwości korzystania z 5G pass.

 

20. W wariancie Usługi za 35 zł, 40 zł, 45 zł i 50 zł na 31 dni oraz 93 zł na 93 dni oraz 365 zł na 365 dni Abonent otrzymuje w okresie
ważności Usługi możliwość korzystania z usługi dodatkowej „5G pass”.
21. Wskazana usługa dodatkowa zostanie włączona automatycznie wraz ze skuteczną aktywacją Usługi we wskazanym wariancie i będzie ważna tak długo, jak długo ważna jest Usługa.

...

24. Pozostałe warunki korzystania z usługi „5G pass” zostały określone w regulaminie tej usługi dostępnym na www.orange.pl i w Salonach Orange.

 

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1647
  • 5688
  • 65

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

@Zeusekpatrząc na screena to aktywowałeś NL 30.07 2023, gdy

5G pas  miała samodzielną pozycję w usługach aktywnych i samodzielną kumulację.

Ważność NL z 5G pass nie była tożsama z ważnością samego 5G pass.

Podobny problem bardziej widoczny był z pakietem Social pass w NL z którego zrezygnowano.

Problem z 5G pass mniej widoczny, bo 5G pass aktywowało się także za darmo przy pierwszym skorzystaniu praktycznym i innych warunkach.

Osobiście nie mam możliwości korzystania z 5G pass.

 

20. W wariancie Usługi za 35 zł, 40 zł, 45 zł i 50 zł na 31 dni oraz 93 zł na 93 dni oraz 365 zł na 365 dni Abonent otrzymuje w okresie
ważności Usługi możliwość korzystania z usługi dodatkowej „5G pass”.
21. Wskazana usługa dodatkowa zostanie włączona automatycznie wraz ze skuteczną aktywacją Usługi we wskazanym wariancie i będzie ważna tak długo, jak długo ważna jest Usługa.

...

24. Pozostałe warunki korzystania z usługi „5G pass” zostały określone w regulaminie tej usługi dostępnym na www.orange.pl i w Salonach Orange.

 

 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 564
  • 2079
  • 18

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

@andrzej1441 

Wytłumaczyć to idzie wszystko ale powinna być zapisana OSTATNIA usługa z odpowiednią adnotacją. Człowiek skorzysta z promocji i nie jest świadom że wyłącza sobie 5G.

No trudno, mój błąd. Niech temat jest przestrogą dla innych że pakiety w Orange nie są takie proste na jakie wyglądają.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1647
  • 5688
  • 65

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

@ZeusekMO nie zawsze wszystko wyświetla.

Dodatkowo dzisiaj weszły zmiany w NL.

Teraz sprawdziłem, ze na jednym z nr znikła pozycja z 5G pass, a była widoczna bo korzystałem na nim z kilkukrotnego przedłużenia NL cylicznym za 35zł w MO w celu otrzymywania 900GB za każde takie przedłużenie przy aktywnych promocjach 4800GB i 5400GB.

Trzeba może poczekać aby znowu wyświetlało z 5G pass w aktywnych usługach.

 

PS.

Guzik zwrotu zamrożonych GB w NL znowu pojawił się.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1647
  • 5688
  • 65

Błędna informacja w kupionych pakietach. Problem z Bez limitu + 150 GB + 5G pass.

@Zeusek  Aktualnie taki stan mam na wspomnianym wcześniej numerze:

dom_2024.06.20.png