- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria?
@ARIELOS ta aplikacja Mój Orange, to Beta wersja i bug złapała, co widać na zrzucie, pozostaje sprawdzić stan faktyczny na portalu www Mój Orange 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria?
@ARIELOS jest to wersja beta aplikacji czyli caly czas trwaja nad nia prace jakies popawki. Dlatego przed ukazaniem sie wersji finalnej wychodza jeszcze rozne bledy, bugi. Nie ma w tym nic dziwnego😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria?
@ARIELOS prawidłowe dane możesz uzyskać na infolinii, czacie, na koncie Nowy Mój Orange przez www lub zainstaluj wersję 4.15 Mój Orange.
W obecnej apce za jakiś czas dane też powinny się zaktualizować. Błąd pobranych danych.
Konto promocyjne możesz sprawdzić dzwoniąc na numer *500 lub wyślij SMS o treści ILE pod numer 1555 (koszt SMS-a zgodny jest z cennikiem Twojej taryfy i pomniejsza stan środków na koncie głównym.