- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ŚRODKI NA KONCIE
Witam. Wykupując Internet z uslugi (NET12) uciekły mi wszystkie środki z konta , a Internet nie został doladowany
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ŚRODKI NA KONCIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ŚRODKI NA KONCIE
@adriano9911napisał(-a)Witam. Wykupując Internet z uslugi (NET12) uciekły mi wszystkie środki z konta , a Internet nie został doladowany
Cześć, Włączenie pakietu 2 GB możliwe jest SMS-em o treści NET12 pod numer 260 lub 261 (w wersji cyklicznej), a także w serwisie i aplikacji Mój Orange.
Potwierdzeniem włączenia pakietu jest SMS zwrotny z informacją o aktywacji pakietu. Do momentu otrzymania potwierdzenia, nie należy korzystać z transmisji danych, jeśli nie posiadasz innego pakietu.
W wykazie połączeń w aplikacji albo na stronie Pełnego wykazu w starym Mój Orange, albo w sekcji Analiza Wydatków > Wykaz Połączeń w Nowym Mój Orange, możesz sprawdzić na co zostały wykorzystane środki, przy czym w aplikacji i starym mój orange, dane aktualizują się z opóźnieniem.
Najlepiej byloby, abyś założył konto w Nowym Mój Orange, tam możesz zobaczyć w sekcji Stan konta czy pakiet jest aktywny, a w Analiza wydatków > Wykaz połączeń, na co zostały wykorzystane środki.