Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

funbox 3.0 5ghz

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

funbox 3.0 5ghz

Witam, gdy wchodze w ustawienia w panelu admina nie jestem wstanie włączyć 5 GHz , automatycznie cały panel jest na szaro. przywracałem ustawienia fabryczne co moge zrobić jeszczeinternet.jpg

12 ODPOW. 12
Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

funbox 3.0 5ghz

@b3free Musisz włączyć częstotliwość 5GHz.

Nad strzałką masz możliwość włączenia - kwadracik przy Włączona częstotliwość Wi-FI 5GHz.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

funbox 3.0 5ghz

klikam kwadracik z 5ghz zapisz i dalej jest na szaro i nic sie nie zmienia.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27977
  • 19130
  • 1232

funbox 3.0 5ghz

Wybierz najpierw wspólną konfigurację, potem zaznacz 5ghz i potem ją rozdziel.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

funbox 3.0 5ghz

Usunięcie z obrazka numeru telefonu - Moderator Wojciech.

 

Panowie jak bym nie zaznaczał nic nie daje efektu

ps. mozliwe ze mam cos zle podłaczone?, nawet jesli wezme te same ustawienia dla tych 2 opcji to 5ghz nie jest włączony i sie nie pali kontrolka na urządzeniu. ps jesli ustawiam te same opcje to pali sie kontrolka w panelu admina na zielono jednak na urzadzeniu nie.

 

Bez%C2%A0tytułu2.jpg

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27977
  • 19130
  • 1232

funbox 3.0 5ghz

A masz dekoder orange wpięty po wifi?
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

funbox 3.0 5ghz

kablem.

Highlighted

Poziom 31, Ekspert
  • 1747
  • 1891
  • 101

funbox 3.0 5ghz

@b3free Proponuję spróbować na innym sprzęcie. Jeżeli na innym sprzęcie nie będzie również efektu, to ewidentnie coś nie tak z routerem.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27977
  • 19130
  • 1232

funbox 3.0 5ghz

To ja bym zgłosił usterkę. Jest problem z softem.
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 6
  • 0
  • 0

funbox 3.0 5ghz

nie da się samemu pobrać nowego , ps. jak najlepiej to zgłosić telefonicznie?