- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
Witam, od wczoraj mam problem z wifi i z zalogowaniem do panelu użytkownika w ruterze cellpipe 7130. Standardowe hasło user, user nie działa-wyskakuje że jest błędne.
Nie było zmieniane. Obecnie nie mam dostepu przez wifi choć funkcja jest włączona.
Dostęp do internetu jest tylko po kablu.
Ruter resetowałem i nadal login i hasło user nie działają...
O co chodzi ????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
@Bebe a wpisz w jedno i drugie okienko: admin. Pomogło??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
NIestety nie 😕 "Authentication failed"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
@Bebe to może masz ustawione jednak hasło. Tutaj film instruktażowy jak uzyskać hasło do Twojego routera: https://www.youtube.com/watch?v=DuDv_F0b4aE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
Własnie nie mam gdyż jestem jedynym uzytkownikiem komputera/rutera.
Na filmiku jest pokazane jak to zrobić ale juz po zalogowaniu na konto uzytkownika, a ja wlasnie nie moge sie zalogowac.
Poza tym z którąś aktualizacją firmware orange zablokowało taką możliwość bo już próbowałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
@Bebe faktycznie masz rację co do tego filmiku. Z tyłu routera masz przycisk reset. W ostateczności możesz go wcisnąć, ale być może po użyciu resetu będziesz musiała skontaktować się z BOK celem ponownej konfiguracji Internetu - tego nie mogę Ci obiecać że Internet po restarcie nawet po kablu będzie działał poprawnie. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
Próbowałem hard resetu... Oprócz nazwy wyswietlanej nic nie pomogło. Internet po kablu nadal jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
@Bebe zadzwoń do BOK, niech Ci zresetują przez swój wewnętrzny system ustawienia Twojego routera. Później po restarcie myślę że powinno wszystko zacząć działać, no chyba że padł Ci moduł w routerze odpowiedzialny za sygnał Wifi??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
I chyba tylko to pozostaje.. Moduł wifi działa bo wysyła nazwę rutera zamiast tej którą ustawiałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cellpipe 7130 złe hasło do logowania panelu uzytkownika
A z jakiego systemu korzstasz?? W Windowsie 7 istniej również możliwość połączenia się z siecią bezprzewodowa po przez wciśnięcie i przytrzymanie przez około 5 sekund przycisku WLAN/WPS znajdującego się na tylnim panelu routera. Pozdrawiam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »