Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak internetu


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

brak internetu

Witam, od dłuzszego czasu mam problem z internetem domowym, a mianowicie, pomimo zasięgu na routerze nie mam dostępu do internetu, zarowno LTE jak i 3G po przełączeniu.. Jesli ineternet działa to dosłownie przez moment i za chwilę się rozłącza, choć router dalej pokazuje zasięg, problem nie byłby o tyle duży gdyby ten internet działał wolniej, a nie działa w ogole (router HUAWEI B315) Ktoś wie w czym może byc problem???

8 ODPOW. 8

Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

brak internetu

A masz możliwość przełożenia karty sim do innego urządzenia np telefonu lub sprawdzenia działania karty sim w innej lokalizacji?

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

brak internetu

Niestety nie mam możliwości 


Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

brak internetu

A sąsiedzi lub ktoś z bliskich ma komórkę w Orange? Czy tam też są problemy?


Poziom 30, Ekspert
  • 1441
  • 1920
  • 127

brak internetu

Wygląda mi to na blokadę od strony operatora. Sprawdź płatności. Jeśli jest ok kontakt z bok, niech zweryfikują czy od ich strony jest ok. Wykonaj reset modemu.

Pracuję w Orange
  • 51
  • 64
  • 4

brak internetu

Jeśli raz działa a raz nie to raczej nie jest blokada windykacyjna lecz problem techniczny.


Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

brak internetu

Robiłam reset routera, dziś po zmianie na 3g działa lecz bardzo wolno, lte działa przez moment lecz od razu znika. 

Po uruchomieniu diagnostyki sieci pojawia się komunikat ''Nie odnaleziono serwera DNS''


Poziom 40, Guru *****
  • 30490
  • 24292
  • 1304

brak internetu

Mi się wydaje, że w miejscu gdzie jesteś jest słaby zasięg. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt i poproś o sprawdzenie tego.

Poziom 34, Ekspert
  • 2206
  • 3143
  • 141

brak internetu

A spróbuj wymusić tylko LTE na urządzeniu.