Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

Witam 🙂 potrzebuje pomocy mam router edimax lt 6408n do niego mam podłączoną kamerę i modem huawei e3272 a w nim karta sim Play. Niestety mimo przekierowania portów w routerze i usługi ddns w no ip to nie działa bo i Play i Orange blokują porty. Mam fun boxa 3.0 światłowód od  Orange i słyszałem o vpn orange ja jestem zielony niestety 😞 Bardzo Proszę o pomoc jak zrobić żebym mógł mieć ten zdalny dostęp krok po kroku nie wiem czy to był odpowiedni dział na to pytanie jak coś to Proszę o wybaczenie jestem tu nowy.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

16 ODPOW. 16

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

To powinno pomoc

Anonim

Nie dotyczy

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

Dziękuje za odp 🙂 robiłem według tego poradnika ale nie udało się 😞

Anonim

Nie dotyczy

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

@Anonim  na Mobilnym Internecie Orange trzeba VPN wykupić, tu co i jak, co do światłowodu z FunBox 3.0, zgłoszenie na otwarcie portów które potrzebujesz dla kamer, niestety w ustawieniach FunBox sam tego nie zrobisz, to zdalnie Orange otwiera.

Anonim

Nie dotyczy

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

Rozumiem a jest wogule możliwe żeby Orange mi otworzył te porty ? mam ip publiczne zmienne

Anonim

Nie dotyczy

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera

Tak @Anonim , tylko kwestia zgłoszenia, że chcesz mieć zdalny dostęp do kamer, wcześniejszy mój post też o tym pisze 😉

Anonim

Nie dotyczy

Zdalny dostęp do ustawień kamery i routera