09-11-2019
17:26
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
09-11-2019
17:26
Witam!
Ostatnio mam problemy z połączeniem się z niektórymi usługami i testując łącznośc w jednej z tych aplikacji zauważyłem, że mój rodzaj NAT to Zamknięty/Ścisły. UPnP w routerze jest włączone, typ NAT w ustawieniach jest na trybie "Cone" czyli tym bardziej otwartym, lecz i to nic nie dało. Nawet ustawiałem DMZ, ale i to nie pomogło. Jak mogę zmienić typ NAT na otwarty?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
09-11-2019
18:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1 ODPOWIEDŹ 1
09-11-2019
18:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś