Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wi-Fi w FUNBOX 6

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 5
  • 11
  • 0

Wi-Fi w FUNBOX 6

Sprawdzone. Ta dam. Ta dam. 

I wiemy 😀 

 

Jeśli chodzi o moje podejrzenia i odczucia o samoistną zmianę ustawionego przez nas kanału sieci Wi-Fi to one nie sprawdziły się. Ustawienie tutaj, co do ustawionego kanału nie resetuje się. Tutaj są utrzymywane nasze ustawienia, które sobie sami skonfigurowaliśmy. Sprawdzone, przetestowane, pewne.

Pomimo wyłączania/włączania FunBox-a czy też załączania bezprzewodowej sieci zgodnie z harmonogramem, ustawienia te są utrzymywane.

 

I to raczej dobrze, bo inaczej byłoby już naprawdę bardzo źle. Co do wszystkich innych ustawień Wi-Fi na FunBox-ach też raczej się nie ma co przyczepić, przynajmniej u mnie. Bo takie ustawienia jak nasze hasło szyfrowania (klucz) czy tryb szyfrowania muszą być przecież utrzymywane. Oprócz tylko tego naszego jednego.  

 

 


@irek6311napisał(-a)

@Modem_pomarańcz  nie ma błędów w oprogramowaniu, ty za dużo oczekujesz. 

Tak na marginesie, jest aplikacja Mój FunBox, można z telefonu zarządzać FunBox i wi-fi 😎


Nie ma takiej opcji w mobilnej aplikacji Mój FunBox jak możliwość włączania i wyłączania pasma 2.4 czy 5 GHz. Jest możliwość ustawiania harmonogramu wyłączania/włączania sieci czy możliwość konfiguracji scalania rozdzielonej sieci. 

 

Wygląda generalnie więc na to, że wszystkie inne ustawienia Wi-Fi są zachowywane i się nie resetują ani nie przestawiają samoistnie wbrew naszej woli. Tylko poza tym jednym, tym, że za każdym razem są włączane dwa pasma 2.4 GHz oraz 5 GHz. 

 

Poniżej dowód tego, że ustawione przez nas kanały sieci bezprzewodowej są zachowywane. Sam jestem zaskoczony, ale tak jest. 😀 Zaskoczony pozytywnie. Ustawienie sprzed tygodnia wciąż się utrzymuje. Dzisiaj jest tak samo, jak wcześniej ustawiłem.

 

 kanały sieci Wi-Fi.jpg