- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wi-Fi w FUNBOX 6
Sprawdzone. Ta dam. Ta dam.
I wiemy 😀
Jeśli chodzi o moje podejrzenia i odczucia o samoistną zmianę ustawionego przez nas kanału sieci Wi-Fi to one nie sprawdziły się. Ustawienie tutaj, co do ustawionego kanału nie resetuje się. Tutaj są utrzymywane nasze ustawienia, które sobie sami skonfigurowaliśmy. Sprawdzone, przetestowane, pewne.
Pomimo wyłączania/włączania FunBox-a czy też załączania bezprzewodowej sieci zgodnie z harmonogramem, ustawienia te są utrzymywane.
I to raczej dobrze, bo inaczej byłoby już naprawdę bardzo źle. Co do wszystkich innych ustawień Wi-Fi na FunBox-ach też raczej się nie ma co przyczepić, przynajmniej u mnie. Bo takie ustawienia jak nasze hasło szyfrowania (klucz) czy tryb szyfrowania muszą być przecież utrzymywane. Oprócz tylko tego naszego jednego.
@Anonimnapisał(-a)@Modem_pomarańcz nie ma błędów w oprogramowaniu, ty za dużo oczekujesz.
Tak na marginesie, jest aplikacja Mój FunBox, można z telefonu zarządzać FunBox i wi-fi 😎
Nie ma takiej opcji w mobilnej aplikacji Mój FunBox jak możliwość włączania i wyłączania pasma 2.4 czy 5 GHz. Jest możliwość ustawiania harmonogramu wyłączania/włączania sieci czy możliwość konfiguracji scalania rozdzielonej sieci.
Wygląda generalnie więc na to, że wszystkie inne ustawienia Wi-Fi są zachowywane i się nie resetują ani nie przestawiają samoistnie wbrew naszej woli. Tylko poza tym jednym, tym, że za każdym razem są włączane dwa pasma 2.4 GHz oraz 5 GHz.
Poniżej dowód tego, że ustawione przez nas kanały sieci bezprzewodowej są zachowywane. Sam jestem zaskoczony, ale tak jest. 😀 Zaskoczony pozytywnie. Ustawienie sprzed tygodnia wciąż się utrzymuje. Dzisiaj jest tak samo, jak wcześniej ustawiłem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »