- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Mam problem natury technicznej związany z kamerką IP. Aby poprawnie ją ustawić potrzebne jest połączenie kablem ale niestety, nie działa takowe połączenie. Testowałem kilka programów na tel i komputer, te na komputer same przeszukiwały sieć w poszukiwaniu kamerki ale nie wykrywały. Ten sam problem na innym Livebox (chwilowo nie pamiętam modelu, znajomy w tym tygodniu dopiero dostał podpisując umowę) i właśnie on miał ten problem lecz mój Livebox Sagemcom też go nie widzi.
Mam urządzenie zapasowe ze starej sieci lecz jest to WAN modem Asus-a z oprogramowaniem Tomato, nie używam go ale leżał w szafie to przetestowałem i na nim kamerka działa normalnie, programy ją wykrywają i jest cacy glanc a jedynie z tymi waszymi sprzętami mam problem. Kamerka to DVS - MP2036T - IRW i nie wiem czy to problem z waszym modemem czy co jest nie tak...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Udało się podłączyć kamerkę, się pokombinowało i zaskoczyła, odpiąłem wszystko poza kompem. Po tym jak zaskoczyło przypisałem adres na sztywno i teraz działa normalnie, nie wiem co mu nie pasowało. Tak więc temat można zamknąć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sagemcom 3764 - problem z kamerą IP
Do którego portu w Sagemcomnie podłączyłeś ten rejestrator?
Tony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Udało się podłączyć kamerkę, się pokombinowało i zaskoczyła, odpiąłem wszystko poza kompem. Po tym jak zaskoczyło przypisałem adres na sztywno i teraz działa normalnie, nie wiem co mu nie pasowało. Tak więc temat można zamknąć.