Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ruter

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 0

Ruter

Pojawił sie problem .

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 0

Ruter

Jak to uzupełnić?
20171010_221454.jpg
Anonim

Nie dotyczy

Ruter


jarekwalek napisał(-a):
Jak to uzupełnić?

Posłuchaj https://www.youtube.com/watch?v=OPA5m09Cjzw 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 0

Ruter

Teraz to juz kompletnie 3 ikonka sie nie swieci.
Anonim

Nie dotyczy

Ruter

@jarekwalek, a czy robisz wszystko zgodnie, czy po swojemu kombinujesz? Pamiętaj, że wg regulaminu świadczenia usług w Orange, operator narzuca pewne standardy zachowań sprzętu, który nie jest Twoją własnością, a dzierżawiony. "Jedź" po kolei ha, ha-skrzywienie zawodowe zostało Emotikon: Mrugający:

https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-internet-domowy

TP-LINK TD-W8950N.PNG

http://www.orange.pl/is_b2c.phtml?selectedProducer=TP-Link&selectedTerminal=Orange%20Modem%20WiFi%20...

modem-2.PNGinstrukcje.PNG


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 0

Ruter

Po tym jak spytałem Ciebie czy mam odznaczyc wlacz ipv6 w tym urzadzeniu , nie chce ze mnw współpracować
Anonim

Nie dotyczy

Ruter

@jarekwalek, bo z tym ipv6 jest tak, że w niektórych usługach jest potrzebne (np. VoIP)...tak mi to tłumaczył technik, jak miałem problemy z routerem. No więc skonfiguruj go z nim i postępuj zgodnie z tym, co Ci przedstwiłem. Jak będzie ok, znaczy tak ma być i kropka.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 39
  • 2
  • 0

Ruter

WSZYSTKO ZOSTAŁO ROZWIĄZANE , zostalo przydzielone mi nowe hasło do usługi oraz po wylaczeniu rutera z zasilania ip sie zmiena. Dziękuje!

Anonim

Nie dotyczy

Ruter

@jarekwalek, takie happy end jest budująceEmotikon: Bardzo szczęśliwy