Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 7
  • 0

Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI

Logując się przez przeglądarkę do routera, w sekcji "podłączone urządzenia wi-fi" nie widzę żadnego, a podłączonych jest kilka. Jestem zalogowana na admina i wcześniej wszystko widziałam, każde urządzenie miało swoja nazwę i harmonogram pracy, którym mogłam zarządzać. Teraz nic nie widzę - ani urządzeń podłączonych, ani tych odłączonych, które wcześniej choć raz były pod router podłączone. Co się mogło stać?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2828
  • 4414
  • 118

Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI

W pierwszej kolejności proponuję wykonać restart urządzenia poprzez wyłączenie i ponowne włączenie. Najlepiej z gniazdka, na ok minutę. Jeżeli to nie pomoże, w ustawieniach zaawansowanych proponuję wykonać powrót do ustawień fabrycznych 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 34, Ekspert
  • 2828
  • 4414
  • 118

Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI

W pierwszej kolejności proponuję wykonać restart urządzenia poprzez wyłączenie i ponowne włączenie. Najlepiej z gniazdka, na ok minutę. Jeżeli to nie pomoże, w ustawieniach zaawansowanych proponuję wykonać powrót do ustawień fabrycznych 🙂

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI

@freeborn, mi pomogło usunięcie dotychczas podłączonych urządzeń w panelu routera i w aplikacji FunBoxa określenie po swojemu tychże urządzeń. Jednak miałem większy problem i musiałem dokonać hard resetu na smartfonie. Ty masz więcej urządzeń, więc może pomoże reset do fabryki wszystkiego, ale najpierw pousuwaj w panelu i jak @mabud73 wspomniał, reset i ponowne parowanieEmotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 7
  • 0

Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI

Banalne - zwykły restart pomógł. Dzięki wielkie!