- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logując się przez przeglądarkę do routera, w sekcji "podłączone urządzenia wi-fi" nie widzę żadnego, a podłączonych jest kilka. Jestem zalogowana na admina i wcześniej wszystko widziałam, każde urządzenie miało swoja nazwę i harmonogram pracy, którym mogłam zarządzać. Teraz nic nie widzę - ani urządzeń podłączonych, ani tych odłączonych, które wcześniej choć raz były pod router podłączone. Co się mogło stać?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI
@freeborn, mi pomogło usunięcie dotychczas podłączonych urządzeń w panelu routera i w aplikacji FunBoxa określenie po swojemu tychże urządzeń. Jednak miałem większy problem i musiałem dokonać hard resetu na smartfonie. Ty masz więcej urządzeń, więc może pomoże reset do fabryki wszystkiego, ale najpierw pousuwaj w panelu i jak @mabud73 wspomniał, reset i ponowne parowanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router FunBox nie widzi urządzeń WIFI
Banalne - zwykły restart pomógł. Dzięki wielkie!