Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przedłużanie umowy a ONT.

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Przedłużanie umowy a ONT.

@wojtoo  jeśli ktoś jest graczem, lub wymagającym użytkownikiem, to ONT jest potrzebny, podłączasz własny router, inaczej to ONT zbędny, mniej sprzętów to mniej awarii 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19634
  • 56876
  • 774

Przedłużanie umowy a ONT.

Jak działa obecnie dobrze, to moim zdaniem nie ma co zmieniać i dokładać sobie kolejnego urządzenia. ONT wymaga dodatkowego zasilania oraz kolejny kabelek do routera.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 0

Przedłużanie umowy a ONT.

Witam ponownie.

Wracam do tematu ponieważ jutro planuje wybrać się do salonu Orange odnośnie przedłużenia umowy o internet światłowodowy, jakoś wcześniej nie było czasu a temat wisiał, mianowicie gdzieś czytałem wczoraj na forum że jest problem z tym żeby do obowiązującej umowy doposażyć się w ONT? Druga sprawa to podobno jakieś problemy z dostępnością? 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 711

Przedłużanie umowy a ONT.

@wojtoo Jeśli przedłużenie umowy odbędzie się bez wizyty technika, to nie ma szans na ONT. Nie ma instalacji ONT we własnym zakresie. W przypadku podpisania tylko dokumentów (salon czy infolinia- mailowo) oficjalnie nie zgłosisz chęci wzięcia dodatkowego konwertera. ONT-y wydawane są przez techników tylko przy nowej instalacji, wcześniej zgłoszone jako konieczne, lub wedle decyzji techników na miejscu podczas instalacji. Bez wizyty, niemożliwe....


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 0

Przedłużanie umowy a ONT.

Jest możliwość załatwienia wizyty technika przed podpisaniem umowy? Chyba że można jakoś załatwić technika żeby on powiedzmy przyniósł umowę do podpisania i wtedy jakiś telefon żeby ONT przywiózł że sobą?  Co byście mi doradzili z tym żeby udało mi się załatwić ONT ? 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 711

Przedłużanie umowy a ONT.

@wojtoo W tym procesie (przedłużanie umowy) nie ma konieczności wizyty technika. moja rada, idź do salonu i zapytaj czy jest możliwość/konieczność wizyty. Jeśli będą się upierać, że nie, nic nie zrobisz. Wtedy pytaj o asystę w celu założenia ONT z powodów technicznych (użycie własnego sprzętu czy przestawienie modemu w lokalu). Cud będzie jak przyjmą i wykonają, ale cuda podobno się zdarzają. Wszystko w Twoich rękach, a właściwie w Twojej rozmowie...


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 0

Przedłużanie umowy a ONT.

Byłem dziś w dwóch salonach, jedna pani mówi że nie wie o co chodzi, druga mówi to samo że nie wie o co chodzi, zacząłem tłumaczyć o co mi dokładnie chodzi i pytam czy ktoś wgl pytał kiedyś o to, odpowiedź dostałem że pierwszy raz z czymś takim ktoś przychodzi. 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2317
  • 8806
  • 33

Przedłużanie umowy a ONT.

moim zdaniem przedłużanie umowy i uzyskiwanie ONT są to zadania, które należy wykonywać oddzielnie. Potrzebujesz ONT, nie czekaj na koniec umowy, bo to żadna okoliczność usprawniająca. Już przy samym zwykłym przedłużaniu umowy może wyniknąć tyle różnych niespodzianek, do których dołożenie jeszcze jednej, jak się okazuje, niespodzianki dla personelu obsługi klienta OPL, jaką jest ONT, uczyni to misterium mission impossible.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 12
  • 48
  • 0

Przedłużanie umowy a ONT.

Masz dużo racji, pisałem dziś na czacie z konsultantką napisała mi że od października tego roku mają jakieś rozporządzenie.

 

 

Pisząc dalej z konsultantką wyjaśniła mi że do nowej usługi może być to możliwe. Poradziła mi żeby zamówić pod koniec grudnia wizytę technika w celu podpięcia nowej usługi ale z tamtej trzeba będzie zrezygnować. Najlepiej z technikiem to ustalić i teraz nie wiem czy czekac i próbować zrywać tamtą umowę czy jakieś inne wyjście byłoby z tej sytuacji.

 

 

_______________

*Post poddany edycji - moderator Wojciech.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14246
  • 58555
  • 711

Przedłużanie umowy a ONT.

@wojtoo  i tak technik decyduje. Spróbuj  reklamacji