Problem zte mc888

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 10
  • 0

Problem zte mc888

Witam, mam problem prawdopodobnie właśnie z routerem. Jestem raczej laikiem jeżeli chodzi o te sprawy. Opiszę mniej więcej sytuację z jakimi jest problem. Mam internet mobilny. Jeżeli chodzi o speed test czy pingi jest ok. Natomiast problem jest w różnych sytuacjach. Gdy wejdę na discord mam ping na zielono mogę oglądać stream osób z którymi jestem na kanale słyszę ich, ale gdy coś mówię oni mnie nie słyszą tylko co 10 słowo, gdy przełączę się na stary router problem znika. Inna sytuacja gdy ogladam youtube na tv to czasami włączam jakis filmik i jest czarny ekran i się jakby buforuje, ale w tym momencie na telefonie działa normalnie gdy wejdę w tv w połączenie internetowe to gdy ten filmik się buforuje to tam jakby ten internet się rozłącza z tv. Inna sytuacja ostatnio zainstalowałem gre last epoch jestem online, w grze mam ping poniżej 100, ale nie mogę nic zrobić bo atakuje moby nic się nie dzieje jakbym był rozłączony. Dodam że jak wlqcze stary router to i sytuacja z youtube i tą grą znika. Inna sytuacja która pamiętam jak gralem w borderlands 3 pisało mi coś że nie mam nat 3. To takie przykładowe sytuacje. Coś wam przychodzi do głowy o co chodzi ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1010
  • 4056
  • 37

Problem zte mc888

@pawlak44 

Wpierw ustawaw profil na IPv4, Orange ustawiana domyślnie na IPv6 i router sobie z tym nie radzi.

Opis jak to zrobić powinien być gdzieś na forum, ja na razie nie mam czasu opisać Tobie tego.

@pawlak44 

Widzę już nie mogę edytować, dodaje nowy z opisem.

Ustawienia > profile połączeń.
Ja mam tak wpisane w moim MC888

Klikasz "dodaj nowy", hasło internet a potem 'zastosuj'.

Zrzut ekranu 2025-05-19 094811.png

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 20888
  • 60107
  • 820

Problem zte mc888