- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam! Dziś w ramach wymiany gwarancyjnej przyszedł do mnie router TP Linka, Archer VR900 V3. Przed wymianą korzystałem z wersji drugiej i działał bez zarzutu. Niestety, pomimo wpisania prawidłowych danych logowania do Neostrady router nie łączy się z internetem. Jeśli jest ktoś kto ma pomysł jak to naprawić to będę wdzięczny. Dodam że poprzedni TP Link działał na tych samych danych logowania bez zarzutu. Zależy mi na przesiadce o tyle, że z Funboxem ciągle są jakieś problemy które zresztą niedawno opisywałem na forum.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli nadal masz problem to tu jest pokazane jak to powinno wyglądać na tym routerze:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z konfiguracją routera TP Link
Poradników jest sporo @Monnqx , może od Orange konfiguracja-wlasnego-routera-adsl-vdsl.
Inny model ale zasada ta sama:
Jak nadal będzie problem, to daj zrzuty z ustawień TP-Linka, lub zdjęcia jeśli tak wygodniej, bo w ciemno trudno pomagać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli nadal masz problem to tu jest pokazane jak to powinno wyglądać na tym routerze:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z konfiguracją routera TP Link
Zrobiłem tak jak na screenie i poszło 😄 Wcześniej próbowałem 'ORANGE_VDSL' bez powodzenia. Wielkie dzięki!