- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange FLYBOX LTE+
Witam.
Mam problem z modemem FLYBOX LTE+. Modem notorycznie przełącza pasmo z LTE na LTE+ i odwrotnie z LTE+ na LTE (pomimo pełnego zasięgu) powodując kilkuminutowy brak dostępu do sieci Internet. Sprzęt został przesłany do autoryzowanego serwisu, który nie potwierdził wady. Oprogramowanie modemu nie pozwala na "sztywno" ustawienie pasma LTE czy LTE+.
Czy ktoś się spotkał z ww. problemem. Jak go rozwiązać?
Etykiety:
3 ODPOW. 3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange FLYBOX LTE+
@agapornis jedyne rozwiązanie to zgłoszenie zrobić, być może coś na BTS jest nie tak, dlatego masz te problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Orange FLYBOX LTE+
@agapornisnapisał(-a)BTS?
Stacja bazowa Operatora, tak mniej technicznie nadajnik sygnału GSM/ LTE 😉