- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
Witam. Mój problem polega na tym że skonfigurowałem router LTE wszystko działa internet chodzi tylko nie mogę zarejestrować obszaru na którym LTE ma działać, wchodzę na stronę Orange.pl/Mój Orange/usługi ekstra/internet ...i nie ma tam okienka do aktywacji "strefa internetu domowego" jak w instrukcji... Może mi ktoś krok po kroku opisać co mam zrobić zeby ta opcja sie pojawila?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
Witam
Masz może jeszcze jakieś usługi w orange? Jeżeli tak, to sprawdź dokładnie czy logujesz się do usługi/numeru należącego do karty z modemu. Może być tak, że posiadając inne usługi, wchodzisz w ustawienia nie tej co trzeba. Spowodowane to jest połączeniem kont.
Pozdrawiam
@edit: Upewnij się czy nie pomylili Ci usług...może zamiast domowego "odpalili" Ci zwykły mobilny, ale szczegóły musiałbyś wtedy sprawdzić na Orange on-line lub na BOK, bezpłatnie poprzez aplikację Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z LTE
marek44442 napisał(-a):
No wlasnie wydaje mi sie ze loguje sie ze zlego konta I problem w tym ze nie wiem z jakiego konta mam sie zalogowac
Ok...to teraz na spokojnie. Musisz znać numer na karcie SIM lub numer usługi (najczęściej wyświetla się ten pierwszy) Znajdziesz go po zalogowaniu się do usługi na orange on-line w Mój Orange. W prawym górnym rogu wyświetla się która usługa jest w danym momencie "otwarta"przyjmując ze zarejestrowałeś usługę 🙂
Później zastosuj się do podanych przez kolegów sugestii 🙂 Jeśli to nie pomoże, będziemy działać dalej 🙂 Stronę do rejestracji usługi znajdziesz tutaj. Będziesz potrzebował do tego umowę i dane z niej. Nie śpiesz i czytaj uważnie komunikaty 🙂
@edit: Taka mała prośba. Dopóki nie rozwiązaliśmy Twojego problemu do końca, nie spiesz się z zanaczaniem "Rozwiązania". Po co niepotrzebnie wprowadzać w błąd innych użytkowników którzy mogą mieć podobny problem 🙂 Spokojnie 😉