Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z LTE


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z LTE

Witam. Mój problem polega na tym że skonfigurowałem router LTE wszystko działa internet chodzi tylko nie mogę zarejestrować obszaru na którym LTE ma działać, wchodzę na stronę Orange.pl/Mój Orange/usługi ekstra/internet ...i nie ma tam okienka do aktywacji "strefa internetu domowego" jak w instrukcji...   Może mi ktoś krok po kroku opisać co mam zrobić zeby ta opcja sie pojawila?

9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z LTE

Problem w tym ze nie mam tam opcji "strefa internetu domowego" I nie moge jej zaznaczyc

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z LTE

@marek44442 a jaką masz usługę? 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z LTE

Zwykly domowy internet LTE w orange, router skonfigurowalem bez problemu net fajnie smiga ale problem mam z WYZNACZENIEM OBSZARU na ktorym LTE ma dzialac, robie wszystko wedlug instrukcji ktora kolega wyzej podal I gdy dochodze do kluczowego momentu brakuje mi opcji do wyboru " strefa internetu domowego" aby zapisac lokalizacje na krorej LTE ma pracowac, poprostu nie ma tam takiej opcji podczas gdy w instrukcji jest wyraznie I pytanie co zrobic zeby ta opcja sie tam pojawila

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Problem z LTE

A to nowa usługa/przedłużenia?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z LTE

Nowa usluga 🙂

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z LTE

Witam

 

Masz może jeszcze jakieś usługi w orange? Jeżeli tak, to sprawdź dokładnie czy logujesz się do usługi/numeru należącego do karty z modemu. Może być tak, że posiadając inne usługi, wchodzisz w ustawienia nie tej co trzeba. Spowodowane to jest połączeniem kont.

 

Pozdrawiam 

 

@edit: Upewnij się czy nie pomylili Ci usług...może zamiast domowego "odpalili" Ci zwykły mobilny, ale szczegóły musiałbyś wtedy sprawdzić na Orange on-line lub na BOK, bezpłatnie poprzez aplikację Mój Orange.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Problem z LTE

No wlasnie wydaje mi sie ze loguje sie ze zlego konta I problem w tym ze nie wiem z jakiego konta mam sie zalogowac

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Problem z LTE


marek44442 napisał(-a):
No wlasnie wydaje mi sie ze loguje sie ze zlego konta I problem w tym ze nie wiem z jakiego konta mam sie zalogowac

Ok...to teraz na spokojnie. Musisz znać numer na karcie SIM lub numer usługi (najczęściej wyświetla się ten pierwszy) Znajdziesz go po zalogowaniu się do usługi na orange on-line w Mój Orange. W prawym górnym rogu wyświetla się która usługa jest w danym momencie "otwarta"przyjmując ze zarejestrowałeś usługę 🙂

 

pomoc domowy.jpg

 

 Później zastosuj się do podanych przez kolegów sugestii 🙂 Jeśli to nie pomoże, będziemy działać dalej 🙂 Stronę do rejestracji usługi znajdziesz tutaj. Będziesz potrzebował do tego umowę i dane z niej. Nie śpiesz i czytaj uważnie komunikaty 🙂

 

 

@edit: Taka mała  prośba. Dopóki nie rozwiązaliśmy Twojego problemu do końca, nie spiesz się z zanaczaniem "Rozwiązania". Po co niepotrzebnie wprowadzać w błąd innych użytkowników którzy mogą mieć podobny problem 🙂 Spokojnie 😉