Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z światłowodem


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Problem z światłowodem

Objawy: notorycznie kilka razy dziennie na urządzeniu FanBox3.0 wyswietla się czerwona dioda pod symbolem światłowodu, jedynym rozwiązaniem które w tej chwili skutkuje to wyłączenie rutera i ponowne włączenie.

Nie jestem fachowcem ale chyba tak nie powinno być.

Jeśli ma ktoś wiedzę i jakieś sugestie jak ten problem rozwiązać to proszę o pomoc. 

11 ODPOW. 11

Poziom 31, Ekspert
  • 1765
  • 2121
  • 103

Problem z światłowodem

Problem można rozwiązać tylko w taki sposób:

1) Sprawdzić dociśnięcie wszystkich wtyczek. Możesz odłączyć światłowód w Funboxie i jeszcze raz podłączyć...tak samo w  gnieździe. Sprawdź również, czy gdzieś nie jest nadmiernie zagięty.

2) Zresetować Funboxa do ustawień fabrycznych.

Jeżeli to nie pomoże, to dzwonisz na infolinię, zgłaszasz uszkodzenie.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z światłowodem

@dabortTrochę dziwny objaw ale może być coś nie tak z routerem i jeszcze jedno pytanie czy masz w loginie do Neostrady /ipv6 ?


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Problem z światłowodem

jest w końcówce loginu ...../ipc6

Anonim

Nie dotyczy

Problem z światłowodem

@dabortTo usun i zapisz tak xxxxxxxx@neostrada.pl A masz tak xxxxxxxxx@neostrada.pl/ipv6


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Problem z światłowodem

Podpowiedz proszę jak i gdzie to zrobić

 

Anonim

Nie dotyczy

Poziom 31, Ekspert
  • 1765
  • 2121
  • 103

Problem z światłowodem

@Anonim To i tak nie pomoże, ponieważ czerwona dioda przy symbolu światłowodu sygnalizuje problem z połączeniem optycznym, a nie z zapięciem sesji PPPoE.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 1
  • 0

Problem z światłowodem

niestety nie pomogło, dalej wyłącza sieć

 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z światłowodem

@dabortTo pozostaje kontakt z BOK przez telefon dziś 510 100 100 lub jutro możesz to zrobić przez czat