- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
Objawy: notorycznie kilka razy dziennie na urządzeniu FanBox3.0 wyswietla się czerwona dioda pod symbolem światłowodu, jedynym rozwiązaniem które w tej chwili skutkuje to wyłączenie rutera i ponowne włączenie.
Nie jestem fachowcem ale chyba tak nie powinno być.
Jeśli ma ktoś wiedzę i jakieś sugestie jak ten problem rozwiązać to proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
Problem można rozwiązać tylko w taki sposób:
1) Sprawdzić dociśnięcie wszystkich wtyczek. Możesz odłączyć światłowód w Funboxie i jeszcze raz podłączyć...tak samo w gnieździe. Sprawdź również, czy gdzieś nie jest nadmiernie zagięty.
2) Zresetować Funboxa do ustawień fabrycznych.
Jeżeli to nie pomoże, to dzwonisz na infolinię, zgłaszasz uszkodzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
@dabortTrochę dziwny objaw ale może być coś nie tak z routerem i jeszcze jedno pytanie czy masz w loginie do Neostrady /ipv6 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
@dabortTo usun i zapisz tak xxxxxxxx@neostrada.pl A masz tak xxxxxxxxx@neostrada.pl/ipv6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
Podpowiedz proszę jak i gdzie to zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
@dabortTutaj masz opisane jak to zrobić https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Światłowód-i/Problemy-z-protokołem-quot-IPv6-quot/ta-p/19036
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
@Anonim To i tak nie pomoże, ponieważ czerwona dioda przy symbolu światłowodu sygnalizuje problem z połączeniem optycznym, a nie z zapięciem sesji PPPoE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
niestety nie pomogło, dalej wyłącza sieć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z światłowodem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »