- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powracający problem z zawieszającym się routerem
► Wątek został wyodrębniony z tematu Orange FunBox 2.0 zawieszające się gniazda ethernet - Moderator Wiktor ◄
Minęło kilka lat i wciąż problem zawieszania rutera nie zginął, po powrocie do kraju po kilku latach dalam się nabrać na usługi Orange i mam problem
Musze resetować co jakiś czas ruter a czasami kilka razy dziennie, naprawdę jest to denerwujące i nikt nie może mi pomoc
Skladam reklamacje ale nic to nie daje problem się pojawia
Moje pytanie czy można rozwiązać umowę ze względu na nie rozwiązanie problemu oręż dostawce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powracający problem z zawieszającym się routerem
Jeśli po kilku latach to samo, na innym routerze to może czas zacząć szukać problemu gdzie indziej niż w problemie samego routera :-), a może to ten sam router, z poza Orange i znów ten sam problem.
Więc jaki to router? Czy to ten sam komputer ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powracający problem z zawieszającym się routerem
U mnie 3 razy był wymieniany funbox > cały czas to samo...
7 razy zgłaszałem problemy z działaniem /przez aplikację/, aż w końcu technik pofatygował się do ichniej skrzynki i coś tam resetował - odpukać na razie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powracający problem z zawieszającym się routerem
Zawieszanie się FunBox > to usterka oprogramowania lub problemy z łączem, tak zewnętrznym jak wewnętrznym internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powracający problem z zawieszającym się routerem
Jeżeli sytuacja dotyczy tylko połączenia przez porty LAN, to stawiam na uszkodzony przewód, może być gdzieś przełamany i żyły miedzy sobą zwierają. Jak nastąpi taka sytuacja, to proponuję odpiąć przewód z LAN, na którym najmocniej miga kontrolka, lub jeśli to utrudnione, to odpiąć kolejne aż do ustania migania kontrolek przy LAN.
Czy do portów LAN masz podpięty jeszcze inny router celem zwiększenia zasięgu WiFi?
Jeśli tak, to sprawdź, czy ktoś nie łączy się z Twoim dodatkowym routerem, bez Twoje wiedzy, obciążając Tobie łącze internetowe.